beantwoord

Geen internet via hotspot op Oneplus 3 en op iPhone 5c

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik ben recent overgestapt van KPN naar Telfort en heb vandaag de hotspot getest op een Oneplus 3 en op een iPhone 5c. Bij beide krijg ik met mijn PC of tablet wel verbinding, maar geen internet.
Destijds bij KPN nooit een probleem gehad.

Het toegangspunt (APN) is ingesteld conform de standaard door Telfort aangegeven instellingen. Op andere fora zie ik dat dit probleem bij Telfort vaker voorkomt. Wie heeft er een oplossing? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Deborah 21 maart 2018, 11:00

Ah vandaar! Ondanks mijn collega's van Telfort zakelijk en ik voor hetzelfde bedrijf werken, heb ik helaas geen inzicht in je gegevens. Mijn advies is om je vraag nogmaals aan Telfort Zakelijk te stellen. Hopelijk vind je zo snel mogelijk je antwoord.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi RemcoE, welkom op het forum! Ik kijk graag met je mee naar de instellingen. Kun je je gegevens in je profiel controleren? Ik kan je namelijk niet vinden op basis van je mobiele telefoonnummer en postcode.
Hi Deborah, mijn gegevens staan goed. Ik heb mijn klantnummer nu ook vermeld.
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor je reactie RemcoE. Kun je controleren welke provider je hebt aan de hand van je simkaart? Ik kan je namelijk echt niet vinden:?:?. Ook niet op basis van je klantnummer. Heb je wellicht Telfort Zakelijk?
Klopt dit is een zakelijke abo.
Reputatie 4
Badge +6
Ah vandaar! Ondanks mijn collega's van Telfort zakelijk en ik voor hetzelfde bedrijf werken, heb ik helaas geen inzicht in je gegevens. Mijn advies is om je vraag nogmaals aan Telfort Zakelijk te stellen. Hopelijk vind je zo snel mogelijk je antwoord.

Reageer