Geen Internet Sony Ericsson Xperia Neo

• 10 februari 2012
  • 4 reacties
  • 1855 keer bekeken

Ik kan geen internet ontvangen op mijn mobiel. Dit heb ik wel in mijn bundel staan. Ik krijg steeds een foutmelding. Wanneer ik SPOT naar 1300 stuur krijg ik steeds een sms dat mijn nummer niet herkenbaar is. Ook heb ik geprobeerd om handmatig de internet instellingen te wijzigen maar dat lukte ook niet.(APN,poort etc.) Ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen.

Cliff

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hartelijk dank voor jullie antwoorden 😃 ik heb daarnet ff met de klantenservice gebeld en ze hebben mijn mobiel internet aangesloten..... had al zo'n vermoeden 😃 So with this message, case closed
@Hermen

Jup ik heb me mobiel gereset en de sim er al eens uitgehaald. Ook heb ik me sim in 2 andere mobieltjes gedaan en daar krijg ik ook geen verbinding. Als je nog wat ideeën hebt zou dat heel relaxed zijn 😃
Badge +7
@Cliff,

Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Laïla
Beste Cliff,

Heb je al eens getracht je mobiel volledig opnieuw op te starten, en je simkaart er even uit te halen en weer opnieuw in te doen?