Geen internet (meer) Samsung Galaxy Gio

• 24 juni 2012
  • 6 reacties
  • 2144 keer bekeken

Korte voorgeschiedenis.
circa 2,5 maand geleden een Samsung Galaxy Gio verloren. Kaart laten blokkeren en een nieuwe besteld en ontvangen.
In deze periode heb ik een simpele nokia gebruikt tot ik gisteren weer een nieuwe Galaxy Gio aangeschaft heb.

Nu lukt het me niet meer om hiermee op internet te komen. Wel via wireless maar niet via telfort.
Ik heb de toegangspunten internet en MMS ingesteld zoals aangegeven bij de Samsung Gio op de Telfort site maar internetten lukt niet.
Pakketgegevens gebruiken staat aangevinkt alsmede roaming.
Op mijn telfort heb ik via imei het juiste toestel ingesteld.

Wat zie ik over het hoofd en/of kan er nog een blokkade via Telfort op het internet zitten ?

Kleine edit: Als ik de telefoon uitschakel staat er in het afsluitschermpje Dataverbindingstand uitgeschakeld. Als ik hierop druk gebeurt er niets. (terwijl pakketgegevens gebruiken wel aanginkt staat)

6 reacties

Badge
@Diabolo,

Welkom op het forum! Wat fijn dat het is opgelost 🙂.

@Lee,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat u nog steeds geen gebruik kunt maken van mobiel internet, mijn excuses voor dit ongemak. Graag bekijk ik de status van uw klacht die door de winkel is aangemaakt. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Ik heb ook geen internet meer. Via wifi wel maar niet via telfort. Heb meerdere malen gebeld en verschillende malen gehoord dat alle instellingen kloppen. Ook is gebleken na een simswap met mijn toestel (iphone 4s) niets aan de hand is, een microsim van een andere gebruiker werkte wel. Ik heb toen een nieuwe microsim gekregen, die werkte ook niet. Volgens telfort winkel klopt er iets aan mijn abonnement niet. Een verkoper van die winkel heeft op zestien juni een klacht ingediend en ik zou binnen vijf werkdagen een reactie krijgen. Helaas nog steeds niets vernomen. Zit nu al bijna drie weken zonder internet. 
Zojuist de sim kaart in een Sansung jet geplaatst en krijg dan bij een poging op internet te gaan de melding "dienst niet beschikbaar".

Kan er nog een Telfort blokkade op internet zitten ?
Misschien wel, ik zou contact opnemen met telfort als je dat nog niet heb gedaan. Graag zou ik horen hoe het verder gaat. Heb het idee dat we hetzelfde probleem hebben.
Zojuist opgelost door een charmante Telfort vrouw.

100 extra bonuspunten t.b.v. haar funktioneringsgesprek  😉
Hoe is het opgelost?

Reageer