beantwoord

Geen internet meer op mobiel

Toon het eerste bericht

55 reacties

Reputatie 5
Badge +2
@radep,

Dank u voor de terugkoppeling. Wat vervelend voor u dat het nog niet werkt. Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht.

Daphne
Ook ik heb sinds vorige week geen internet meer op mijn mobiel.
Ik dacht in eerdte instantie dat ik een of andere limiet had overschreden, maar zie dat ik pas 60 MB verbruikt heb. Een storing van meerdere dagen lijkt me ook nogal ang. @telfort: graag spoedig teactie hoe dit kan worden opgelost.

Vriendelijke groet,
Dorine

@radep, Dank u voor de terugkoppeling. Wat vervelend voor u dat het nog niet werkt. Graag ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht. Daphne

Hoi Daphne,

Via de klantenservice had ik ook een klacht ingediend over mijn 3G verbinding. Na enkele mailtjes heen en weer zijn ze er achter gekomen dat er een 'blokkade' actief was. Deze hebben ze opgeheven. Daarna heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en de instellingen gecontroleerd en waarempel, weer 3G!

Ik hoop nu dat het goed blijft gaan. Maar voorlopig lijkt mijn probleem opgelost.

Toch bedankt voor de moeite.
Hallo,

Ik word ook helemaal gek van de beroerde internetverbinding van telfort. Op mijn galaxy s2 heb ik eigenlijk nog nooit fatsoenlijk bereik gehad. 

Ik heb momenteel ICS op het toestel staan en heb de instellingen van de telfort website aanstaan. Ook heb ik pakketgegevens en roaming aangevinkt en mijn telefoon staat niet op de gsm modus. 

Heb mijn internetbundel al een keer gewijzigd en word er nu wel langzaam gek van. Ben deze week naar de telfortshop geweest in Tilburg en ze gaven aan dat ik het toestel moest opsturen. Echter kan ik deze niet missen ivm werk. Ze boden aan om een vervangent toestel te kopen maar ik vind het toch te gek dat ik minimaal 150,- moet invessteren omdat telfort iets aanbied wat niet goed werkt (heb het toestel ook via telfort). 
Reputatie 7
Badge +13
Wanneer je geen mobiel internet op je telefoon hebt, kan je een aantal stappen doorlopen.

-Controleer je toestelinstelligen via de toestelhulp
-Herstart je telefoon
-Test je simkaartje in een ander toestel
-Controleer of je dataverbinding aan staat

Werkt dit niet? Geef het dan aan in een reactie in dit topic. Wij helpen je dan graag verder.

Reageer