beantwoord

Geen internet meer nadat ik terug ben uit buitenland

• 28 december 2013
  • 10 reacties
  • 2479 keer bekeken

Zojuist terug uit het buitenland gekomen en tijdens mn reis de Dataoverdracht uitgezet,nu werkt dus mn internet niet meer.......
kep alles gecontroleerd de 'r' in het display staat er en er komen pijltjes bijstaan zowel links als rechts (up en down loaden).

HELUP DIT IS HET ZOVEELSTE GETOB MET TELFORT!!!!!!
icon

Beste antwoord door Henk 31 december 2013, 09:37

@All,

Er was inderdaad zoals @jimny al aangaf, een storing op mobiel internet. Onze excuses voor het ervaren ongemak, de diensten zijn inmiddels geheel hersteld. Werkt het bij jullie allemaal weer? Een herstart van de telefoon kan nog hulp bieden.

Henk
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Schakel je telefoon uit en haal de simkaart eruit dan zonder simkaart opstarten en dan krijg je de vraag om de simkaart erin te doen, als je dat gedaan hebt werkt je internet weer
Hier ook al de hele avond geen mobiele internet.
Badge
Heb ik sinds gisterenavond ook, maar tuurlijk vermelden ze dit weer nergens. Heb al telefoon opgestart enz enz 

@Jimmy, simkaart eruit halen is flauwekul. 
Badge
Hier hetzelfde probleem, gisteravond teruggekomen uit het buitenland en 3g werkt niet meer...
Reputatie 8
Badge +18

@Jimmy, simkaart eruit halen is flauwekul. 

@Michel1986 en waar basseer je deze wijsheid op ?
Reputatie 8
Badge +18
Voor alle duidelijkheid op Telforts twitter account een melding gedaan dat er problemen zijn met mobiel internet en dat verklaart een hoop
Maar je mag wel gewoon blijven betalen, das in ieder geval wel goed geregeld door Telfort. 

Wat een netwerk......Pffffff
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Er was inderdaad zoals @jimny al aangaf, een storing op mobiel internet. Onze excuses voor het ervaren ongemak, de diensten zijn inmiddels geheel hersteld. Werkt het bij jullie allemaal weer? Een herstart van de telefoon kan nog hulp bieden.

Henk
Hallo Henk,

Heb je regel opgevolgd maar noppes.Nog steeds heb ik geen 3G verbinding. Instellingen al meerdere malen en na tig-x bellen besproken met je collegas. Ook is er geen KPN netwerk beschikbaar. Terwijl mijn man normaal kon gebruikt. Wat is je raad nu? Kosten na 2.5 bellen a 0.10 cent p.m rijzen de pan uit....hoor graag wat Telfort nu voor mij gaat doen, daar ik niets hoor ook al meldt ik ook via @telfort over Twitter..........
Hallo Henk,

nog steeds vrij, of helaas te druk om mij eindelijk te helpen om weg te komen bij Telfort flut verbindingen?

Reageer