Geen internet meer na wisseling Sim kaart

• 23 december 2016
  • 1 reactie
  • 622 keer bekeken

Goedemorgen,

Gisteravond heb ik even mijn simkaart uit mijn telefoon gehaald om deze te wisselen met een andere simkaart. Omdat niet alles al zo snel was ingesteld op mijn nieuwe toestel heb ik dus later weer mijn simkaart geplaatst in mijn telefoon. Maar sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Bellen en gebeld worden is geen probleem, alleen internet ontvangt niets. Wel geeft de telefoon aan genoeg bereik te hebben.
Het gaat er om dat mijn simkaart even uit mijn telefoon is geweest en in een ander toestel. Tevens zat in dit toestel even een andere sim. Later weer omgewisseld en nu werkt het dus niet. Geen van de abonnementen verloopt nu en het zijn 2 individuele abonnementen. 1 van Telfort en 1 van KPN.
Kan iemand mij helpen internet weer werkend te krijgen? Ik heb trouwens al alle stappen op de site gevolgd, aan- en uit, nieuw netwerk kiezen etc..

Groet,
Marleen

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Marleen,

Wauw, dat is gek zeg. Werkt de niet goed werkende simkaart wel in het andere toestel? En, werkt de goed werkende simkaart goed in het toestel waar de niet werkende simkaart niet in werkt? Ja ja, ik snap het, het lijkt ingewikkeld. 🙂 Het is echter belangrijk dat dit wordt uitgesloten, zodat ik kan vaststellen of het probleem in het toestel zit of dat de simkaart kuren vertoont.

Ik kijk uit naar je reactie.

Reageer