beantwoord

Geen internet iphone 4

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

32 reacties

Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem als de topic starter..

Per 7-1-2013 is mijn nummer overgezet van hi naar Telfort, sinds die dag kan ik bellen met mijn nummer. Helaas heb ik geen mobiel internet op mijn telefoon hoewel dit wel in mijn bundel zit.

De iphone 4s is gereset naar fabrieksinstellingen, de laatste update is uitgevoerd. Handmatig heb ik de mobiel datanetwerk -instellingen aangepast, ook heb ik deze naar de standaardwaarden teruggezet. Dataroaming, mobiele data en 3g staan aan en de vliegtuigmodus staat uit. bij APN (mobiele data) staat 'internet' en gebruikersnaam/ww zijn leeg. De simkaart in een ander toestel geeft ook geen resultaat..

Wat zou het kunnen zijn? Ik zou dit graag opgelost hebben.
Reputatie 8
Badge +17
Staat in "Mijn Telfort" alles goed?
Reputatie 3
Badge +1
@brenz,

Welkom op het forum! Vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd om dit probleem te verhelpen. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Brenz,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb de netwerkinstellingen voor je nagekeken en deze staan juist. Ik adviseer je om de instellingen voor mobiel internet handmatig te selecteren. Het stappenplan vind je [URL="http://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/handmatig/#/apple/iphone-4/internet/handmatig-instellen''] hier[/url].
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen en te controleren of mobiel internet dan wel werkt.
Op deze manier kan worden vastgesteld of het probleem bij de simkaart of bij het toestel ligt.

Denise
Hallo,

Sinds vanmiddag heb ik opeens geen internet meer op mijn iphone 4.
Hij geeft links boven aan: geen service, soms zoekt tie maar voornamelijk is het geen service.
Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Thuis op wifi doet hij het wel maar ik heb mijn tel ook buitenshuis nodig en nu kan ik niet bellen en niet internetten.
Zouden jullie zo spoedig mogelijk voor mij kunnen kijken??
Een maand geleden had ik ook al een probleem met mijn telefoon en ik wil gewoon heel graag vanaf nu dat alles opgelost is.
Alvast bedankt.

Groetjes Lucinda
Badge
Heb nu een aantal maanden een Telfort abonnement op twee Iphone toestellen (3GS en 4S). Op beiden hetzelfde probleem. Als het toestel met WiFi verbonden is geweest en dit wordt uitgeschakeld of het toestel komt buiten bereik van het WiFi accesspoint dan wordt er geen verbinding gemaakt met het Telfort netwerk. Er verschijnt ook niets in de statusbar (geen 3G en ook geen GPRS indicatie). Als telefoon uit en vervolgens weer wordt aangezet werkt het weer echter dat lijkt me  niet de bedoeling. Alle instellingen zijn conform de aanwijzingen van Telfort. Zat hiervoor bij T-Mobile met beide toestellen waar dit probleem zich niet voordeed. Graag feedback hoe dit probleeem is te verhelpen.
Reputatie 3
Badge +1
@pdenboer,

Erg vervelend dat je hierdoor geen optimaal gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise