beantwoord

Geen internet in de eifel

• 7 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 329 keer bekeken

Sinds gisteren ben ik met mijn kinderen op vakantie in de Eifel. Ik heb hier nauwelijks internet alleen maar E. Dit betekent dat ik geen navigatie kan gebruiken en niet bereikbaar ben via whats app etc. Vooral het niet kunnen gebruiken van navigatie en zoekmachine is voor alleenstaande moeder met twee kids op vakantie wel erg onhandig. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik een iPhone 6s
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 augustus 2018, 15:29

Hoi Rita2309, welkom op het Forum. Lekker op vakantie, alleen nu is het internet heel slecht. Dat is heel erg jammer natuurlijk. Dat begrijp ik goed. Ik heb vast evene gekeken naar de instellingen op jouw aansluiting. Deze staan allemaal goed. Nu is het zo dat het in Duitslland niet helemaal lekker loopt. Nu heb ik wel een aantal tips om het te verbeteren. Zou je jouw toestel willen vastzetten op 3G. Zou je handmatig eens een provider willen zoeken? Je kunt dan even kijken welke provider het beste werkt. Zet hierbij het toestel regelmatig eens uit en aan. Merk je verbetering? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Rita2309, welkom op het Forum. Lekker op vakantie, alleen nu is het internet heel slecht. Dat is heel erg jammer natuurlijk. Dat begrijp ik goed. Ik heb vast evene gekeken naar de instellingen op jouw aansluiting. Deze staan allemaal goed. Nu is het zo dat het in Duitslland niet helemaal lekker loopt. Nu heb ik wel een aantal tips om het te verbeteren. Zou je jouw toestel willen vastzetten op 3G. Zou je handmatig eens een provider willen zoeken? Je kunt dan even kijken welke provider het beste werkt. Zet hierbij het toestel regelmatig eens uit en aan. Merk je verbetering? Ik hoor het graag.

Reageer