geen internet Galaxy S2

• 29 februari 2012
  • 4 reacties
  • 2434 keer bekeken

Badge
Beste mensen het begint toch wel een horror verhaal te worden 1 maart wederom naar de Telfort winkel in Almere gegaan netjes correct en voorkomend geholpen . Ik schiet er alleen niets mee op werd mij verteld dat mijn toestel niet in orde was .ging wel uploaden maar niet downloaden toestel naar de leverancier voor reparatie teruggebracht constateerde ook het geen verbinding verhaal. Besluit genomen zolang een reservetoestel te kopen Galaxy GT-6350 daarmee naar de Telfort winkel gegaan welke hem ingesteld hebben werkte volgens hun toen even een pagina gezien van nu.nl toestel draait ook op android doch dit was van korte duur . thuisgekomen werkte het al niet meer opnieuw het bekende verhaal
van ettelijke keren alles instellen doch niets helpt geen mobiel internet ook wederom bij samsung weer gedownload helpt ook niet (ik hoop dat jullie kunnen voorstellen dat ik behoorlijk rood begin aan te lopen)
Helaas door een paar cva,s verbaal moeilijker verstaanbaar geworden hetgeen de reden is dat ik geen telefonisch contact met telfort gehad heb . Dus zie ik mij genoodzaakt morgen weer naar de winkel in Almere af te reizen om te kijken of zij contact met de technische dienst willen opnemen. Want een ding is duidelijk er zijn toch wel technische problemen aan de zijde van de provider.
Ben klant geworden bij telfort zelf een Galaxy S2 gekocht abonnement bij Telfort afgesloten simkaart 27 februari in het toestel gezet geen internet mogelijk alle instellingen volgens de website van Telfort ingesteld
maar internet werkt niet , bij samsung via hun website mij instellingen voor de galaxy toe laten smsen . werkt niet .vandaag 29 februari naar Telfort winkel Almere gegaan alle instellingen gecontroleerd en staan correct terugverwezen waar ik de telefoon gekocht had (ook telecombedrijf landelijk sim lockvrij)deze hebben ook alle instellingen nagekeken en zeggen het ligt aan Telfort . Wederom terug gegaan heeft de verkoper een nieuwe simkaart in het toestel gedaan en gezegd moest maar even afwachten tot ca 24.00 uur vannacht . maar ik denk gezien hetgeen ik hier op het Forum heb gelezen de fout toch bij de provider ligt
heb zelf al fabrieksreset gedaan niets werkt behalve de wifi. Ik zou zeer verguld zijn met een spoedige oplossing(ga mij morgen weer melden in Almere.
vriendelijke groet
Dick Boonstra

4 reacties

Badge +7
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Staat national data-roaming aan? Neem aan dat ze bij de Telfort winkel hier wel naar kijken, maar ik had ook geen internet verbinding op mijn SII (alleen via WiFI) en dit was het probleem bij mij.

Alles is bij mij Engels, maar: Menu-knop -> Settings -> Wireless & networks -> Mobile networks -> National data roaming. Zorg dat die aangevinkt staat. Telfort heeft dit als virtuele provider van KPN blijkbaar nodig.
Badge
Roaming staat ook aan vandaag 2 maart wederom naar telfort geweest en de verkoper daar heeft van alles geprobeerd ook interne netwerksettings het gaat om meerdere telefoons. Men heeft daar gezegd een klacht bij telfort neer te leggen waar ik binnen 5 werkdagen reactie op zou krijgen is bevestigd bij mail.
Wifi uit, instellingen, draadloos en netwerk, mobiele netwerk vervolgens pakket gegevens aan. Werkt internet op wifi wel? Simkaart in ander toestel en dan ff kijken of het helpt. Zo sluit je uit of het een netwerk probleem is of een toestel/simkaart defect

Reageer