beantwoord

Geen internet en sms met nieuwe simkaart

  • 19 februari 2017
  • 5 reacties
  • 517 keer bekeken

Na verlies telefoon een nieuwe simkaart. Nu heb ik geen mobiel internet en sms diensten meer.
Met Wifi werkt het wel allemaal. Alle stappen al door gelopen maar dat helpt niet.
icon

Beste antwoord door Leon 20 februari 2017, 15:58

Hallo TriDraak, welkom op ons forum!



Is het gelukt om de simkaart in een ander telefoontoestel te testen?
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
De nieuwe simkaart heb je wel geactiveerd via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart. Na activeren toestel met de nieuwe sim minimaal 15 minuten helemaal uitzetten. Daarna opnieuw opstarten en eventueel handmatig netwerk selecteren.
helaas werkt ook niet
Reputatie 8
Badge +18
Werkt de nieuwe simkaart wel in een ander toestel?
Reputatie 5
Badge +1
Hallo TriDraak, welkom op ons forum!

Is het gelukt om de simkaart in een ander telefoontoestel te testen?
Reputatie 5
Badge +1
Hi TriDraak, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!