Geen data verbinding met Iphone 3GS

  • 25 januari 2012
  • 2 reacties
  • 2424 keer bekeken

Beste,

Ik heb sinds 3 dagen mijn abonnement verlengt met een sim-only waarbij ik zelf een Iphone 3GS heb gekocht. Het probleem is dat ik geen verbinding kan krijgen.

Ik heb de gegevens bij de APN meerdere keren goed ingevuld, opnieuw opgestart. Ook helemaal verwijderd, opnieuw ingevuld en weer opgestart. Ik heb zelfs de Iphone helemaal opnieuw ingesteld met een nieuw OS. Niks heeft gewerkt.

Bellen gaat prima en WiFi doet het ook.

Ik zou heel graag geholpen worden met dit probleem,

Merijn

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +7
Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Laïla
De verbinding doet het nu, bedankt.

Voor anderen die dit lezen: het probleem was dat het internet van Telfort's kant nog niet was aangezet. Dit is nu verholpen.

Merijn