beantwoord

Geen bereik, blijft op zoeken staan

Hi
il ben vanaf toen uur al niet bereikbaar via telfort

heb mijn simkaart er al uit gehaald en toestel aan en uit gezet, gezocht op internet wat het kan zijn maar tot nu toe geen resultaat

wie kan mij helpen want ben telefonische nu niet bereikbaar
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 december 2018, 14:22

Dan kan het ook zijn dat het toestel zelf niet goed meer werkt. Op afstand kan ik het toestel niet voor je bekijken, zou je met het toestel naar een Telfort winkel in de buurt kunnen gaan. Zij kunnen zowel de instellingen als het toestel zelf dan samen met je nakijken.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Bianc, welkom op het Telfort forum. Niet bereikbaar zijn is niet de bedoeling natuurlijk! Met de gegevens op je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken wat ik kan zien en het eerste wat me opvalt is dat er gistermiddag een nieuwe SIM-kaart is aangevraagd. Heb je dat via een Telfort winkel gedaan? Heb je daarmee wel weer bereik op je toestel? Ik hoor het graag van je.
Hi
die heb ik gister besteld dus moet ik nog thuis krijgen
Nu wel nieuwe simkaart maar hij doet het nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +9
Dan lag het niet aan de SIM-kaart dus. Heb je jouw kaart ook al in een ander toestel geprobeerd om te kijken of het daarin wel werkt? Als dat zo is kan het ook aan het toestel of een instelling daarvan liggen.
Hi
ja daar doet hij t wel in.
Instellingen heb ik nagekeken maar die staan volgens mij goed want dat gaat ook automatisch
Reputatie 7
Badge +9
Dan kan het ook zijn dat het toestel zelf niet goed meer werkt. Op afstand kan ik het toestel niet voor je bekijken, zou je met het toestel naar een Telfort winkel in de buurt kunnen gaan. Zij kunnen zowel de instellingen als het toestel zelf dan samen met je nakijken.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nog geen reactie van je gezien @Bianc, is het al gelukt om naar een winkel te gaan en werkt het daarna weer?
Reputatie 2
wat voor toestel heb je.

ik heb een s7 edge en slecht bereik, op internet regent het klachten hierover.
somige beweren dat het komt door de laatse andrioid update

Reageer