beantwoord

geen bereik bij 4G

• 13 april 2017
  • 6 reacties
  • 910 keer bekeken

Van de week een nieuwe simkaart van Telfort ontvangen en deze ook geactiveerd. Bij het inschakelen van 4G gaat mijn bereik naar 1 streepje of valt bijna weg. Als ik dit weer terugzet naar 3G heb ik vol bereik. Ik heb de telefoon al meerdere malen aan- en uitgezet, maar dit hielp niet.

In een ander bericht op het forum las ik een verhaal van iemand met een vergelijkbaar probleem en die moest worden toegevoegd op het 4G netwerk, waarna het wel weer werkte. Misschien is dat bij mij ook het geval?

Kunnen jullie hier naar kijken?
icon

Beste antwoord door Deborah 18 april 2017, 17:31

Hi rj0313, bedankt voor je bericht. Je hebt gelijk! Ik zag inderdaad dat je mobiele verbinding niet optimaal was. Zojuist heb ik je verbinding wakker geschud en zie ik dat de instellingen goed staan. Zet je telefoon uit en aan alsjeblieft. Ik verwacht dat je dan verbetering zult merken.

@Koffiemok,

Top!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heb je via Mijn Telfort > Abonnement al gecontroleerd of 4G aan staat?
De optie vind he bij 'extra's'.
Bij Extra Opties staat de 4G InternetVersneller aan.
Daarnaast heb ik vorige week van Telfort per SMS een bevestiging ontvangen dat ik de juiste simkaart voor 4G heb en dat mijn 4G bundel geactiveerd is.
Reputatie 4
Badge +10
Hi rj0313, bedankt voor je bericht. Je hebt gelijk! Ik zag inderdaad dat je mobiele verbinding niet optimaal was. Zojuist heb ik je verbinding wakker geschud en zie ik dat de instellingen goed staan. Zet je telefoon uit en aan alsjeblieft. Ik verwacht dat je dan verbetering zult merken.

@Koffiemok,

Top!
Hartelijk dank voor jouw bericht Deborah. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon en het opzoeken van het netwerk zit ik nu op 4G. Momenteel heb ik 2 a 3 streepjes van de 4. Dus dat is al meer dan 0 of 1. Het probleem lijkt nu opgelost.
Reputatie 4
Badge +10
Hi rj0313, goed om te lezen dat je verbinding is verbeterd! Twee à drie streepjes is prima voor een goede verbinding. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer