beantwoord

Geen bereik

• 6 december 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik had tot twee weken terug overal prima bereik. Maar nu is het echt slecht geworden. Het moment dat ik ergens naar binnen stap, is het bereik weg. Ik krijg meestal voicemail berichten binnen, want ik ben niet bereikbaar. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 15:43

Hoi @idontcare, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dus sinds twee weken slechte ontvangst. Niet zo mooi. Dit ervaar je dus op meerder locaties? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Werkt het dan wel goed? Zo ja, dan zit het dus in het toestel. Dan kun je de instellingen eens nalopen en kijken of er firmware updates zijn. Zo niet, dan wil ik je aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @idontcare, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dus sinds twee weken slechte ontvangst. Niet zo mooi. Dit ervaar je dus op meerder locaties? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Werkt het dan wel goed? Zo ja, dan zit het dus in het toestel. Dan kun je de instellingen eens nalopen en kijken of er firmware updates zijn. Zo niet, dan wil ik je aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 

Reputatie 8
Badge +11

Heb je ondertussen een oplossing gevonden @idontcare? Anders wil ik nog graag met je meedenken. 

Reageer