beantwoord

Geen 4g ondersteuning in Spanje ?

Toon het eerste bericht

31 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi mavical, dat zijn inderdaad tegengestelde berichten! Voor zo ver ik weet bepaalt de provider, in binnen- of buitenland, of de simkaart wel of geen gebruik mag maken van 4G. Ik heb de vraag verder in de organisatie uitgezet, want nu ben ik zelf natuurlijk ook wel erg benieuwd naar het antwoord!

Zijn er anderen bij jou in het buitenland met Nederlandse simkaarten? En zo ja; ontvangen zij wel 4G en is er iemand met Telfort bij?
Reputatie 1
Badge
Beste Leon. Nee ik heb geen vergelijk met anderen die bij Telfort zitten. Het rare is dat de concurrent Youfone wel 4g in buitenland ondersteund. (Eigenlijk een zelfde zuster van KPN net zoals Telfort) ik heb op het forum internet buitenland eveneens de vraag gesteld hoe de ervaringen zijn met 4g in het buitenland. Er hebben nog geen mensen gereageerd. Mocht er vanuit Telfort geen 4g ondersteuning geboden worden in het buitenland dan is het misschien een idee om dit ook bij de EU bundel te communiceren. Ik ben benieuwd naar de verdere reactie. Hoeven we ook niet meer verder te zoeken naar de mogelijke oorzaak.
Reputatie 1
Badge
Beste Leon. Heb je al een reactie ontvangen vanuit de Telfort organisatie hoe nu het eea zit ? Ik blijf uiteraard zeer benieuwd naar de uitkomst hiervan.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi mavical, het is inderdaad zo dat Telfort geen 4G ondersteunt bij (data)roaming. Het klopt dus wat mijn collega van de klantenservice heeft verteld! Op welke termijn Telfort wel 4G in het buitenland gaat ondersteunen is niet bekend.
Reputatie 1
Badge
Dank je Leon voor de reactie. Is er duidelijkheid. Misschien is het ook een idee als Telfort dit vermeld bij de EU bundel. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Reputatie 5
Badge +1
mavical schreef:

Dank je Leon voor de reactie. Is er duidelijkheid. Misschien is het ook een idee als Telfort dit vermeld bij de EU bundel. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.

Dat verzoek heb ik inderdaad ook uitgezet om die communicatie naar de klant toe te doen.

Reageer