beantwoord

Geen 4G na EU bundel

• 25 april 2017
  • 11 reacties
  • 558 keer bekeken

Hallo,

Zaterdag verliep mijn EU bundel (dagje België), maar sinds dan heb ik geen 4G meer. Ik heb al meerdere malen mijn telefoon een reboot gegeven, netwerkinstellingen op standaard gezet en handmatig de netwerkinstellingen toegevoegd. Geen resultaat. Op mijn telfort staat 4G wel gewoon aan. Kunnen jullie kijken voor verdere stappen? Bedankt.
icon

Beste antwoord door Stephen 25 april 2017, 15:49

Hallo,

Zaterdag verliep mijn EU bundel (dagje België), maar sinds dan heb ik geen 4G meer. Ik heb al meerdere malen mijn telefoon een reboot gegeven, netwerkinstellingen op standaard gezet en handmatig de netwerkinstellingen toegevoegd. Geen resultaat. Op mijn telfort staat 4G wel gewoon aan. Kunnen jullie kijken voor verdere stappen? Bedankt.

Bedankt voor jouw gegevens Baran! Als je je toestel uitschakelt en weer aanmaakt dan moet 4G het ook weer bij jou dan doen. Ik kijk uit naar jouw bevestiging.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Toestel al uit en weer aangezet ?
Ja, geen resultaat.
Reputatie 8
Badge +17
Dan heb je webcare Telfort nodig wellicht staat er iets verkeerd bij Telfort, ze lezen altijd mee en zodra je topic aan de beurt is reageren ze
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Baran, welkom op het forum! Wat vervelend dat 4G het niet meer doet. Ik ontvang graag je naam en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Ik denk dat ik hetzelfde heb....ook geen 4G, ook recent in België geweest, ook een EU bundel aangeschaft.
Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat ik hetzelfde heb....ook geen 4G, ook recent in België geweest, ook een EU bundel aangeschaft.
Hallo Martijn, graag je telefoon uitschakelen en daarna weer aanmaken. Als het goed is moet 4G het dan weer doen. In afwachting van jouw reactie.
Yes! Fijn! Alles doet het weer. Dank u! Dank u!
Reputatie 8
Badge +16
Yes! Fijn! Alles doet het weer. Dank u! Dank u!
Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo,

Bedankt voor jouw gegevens Baran! Als je je toestel uitschakelt en weer aanmaakt dan moet 4G het ook weer bij jou dan doen. Ik kijk uit naar jouw bevestiging.
4G werkt weer, dank je wel Stephen!
Reputatie 8
Badge +16
4G werkt weer, dank je wel Stephen!
Graag gedaan en bedankt voor het melden!

Reageer