beantwoord

Geen 4G mobiel internet en slechte/geen verbinding voor oproepen


Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en geprobeerd via het kpn netwerk te gaan maar ook dit was niet mogelijk.

Op de site geeft hij geen storing aan maar kan dus niet bellen of online gaan via mijn telefoon.
Aangezien ik zzper ben ben ik best wel afhankelijk van mijn telefoon vanwege binnenkomende opdrachten maar ook voor het alarmeren en doorgeven van bijzonderheden.
Op het moment zit ik in Lelystad en niet op mijn thuis adres

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Stephen 20 november 2018, 17:56

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de mobiele diensten. Kan je je simkaart testen in een andere telefoon? Als het probleem mee verhuist dan ligt het waarschijnlijk aan je simkaart.
Zo niet, kijk dan ook even bij Toestelhulp om je telefooninstellingen te controleren.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de mobiele diensten. Kan je je simkaart testen in een andere telefoon? Als het probleem mee verhuist dan ligt het waarschijnlijk aan je simkaart.
Zo niet, kijk dan ook even bij Toestelhulp om je telefooninstellingen te controleren.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm
Hij werkt nu wel gewoon weer, op de locatie waren meerdere telefoons en ook de Wi-Fi niet bruikbaar dus het lag niet aan mijn telefoon maar aan het netwerk
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Robertweijling, welkom op het Forum. Ik lees dat je in Lelystad even geen bereik had. Nu geef je aan dat het weer werkt. Het lijkt er dan op dat het op die locatie even verstoord was en verder dus wel gewoon goed werkt. Mocht je vaker op die locatie zijn en het werkt niet, dan hoor ik dat graag. Wanneer je andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer