beantwoord

Geen 4g meer na in Duitsland te zijn geweest

karin1984
Badge
Na terugkomst uit Duitsland doet de 4g het niet meer, daarvoor was er geen probleem.
Telefooninstellingen staan goed, toestel diverse malen aan en uit gezet en internet versneller staat aan.
Zou er eens nagekeken kunnen worden wat er aan de hand is.

Karin.
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 21 april 2017, 10:47

Bedankt voor jouw gegevens Karin! Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw inschakelen. Als het goed is moet 4G het dan weer doen. Kun jij dit bevestigen?

Bekijk reactie

7 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Daar is een speciaal topic voor klik op onderstaande link en laat een berichtje achter als het na de tips nog steeds niet werkt

https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/tips-telfort-4g-aanzetten-gebruiken-61983/index1.html
karin1984
Badge
Dank voor je reactie Jimny, de tips van deze topic had ik al gelezen.
4g werkte voorheen altijd goed, maar na terugkomst uit het buitenland werkt het plots niet meer.
Moet ik daar nu ook een berichtje plaatsen?
Friesian
Reputatie 3
Badge +1
Je moet 0,000 minder dan noppes ;), je mag. Het draagt bij aan overzichtelijkheid. Je reactie wordt waarschijnlijk eerder opgepikt door webcare.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Karin, welkom op het forum! WAt jammer dat 4G het niet meer doet. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens Karin! Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw inschakelen. Als het goed is moet 4G het dan weer doen. Kun jij dit bevestigen?
karin1984
Badge
Ja hoor fantastisch, het werkt weer naar behoren, heel hartelijk dank.
PS.
Nu ga ik binnenkort naar Oostenrijk, kan ik dan weer hetzelfde probleem krijgen.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Graag gedaan Karin! Ik verwacht niet dat je hetzelfde probleem weer zal ervaren maar mocht dit wel het geval zijn dan weet je mij te vinden. :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)