beantwoord

Geen 4G meer

• 8 september 2016
  • 17 reacties
  • 1477 keer bekeken

Sinds ik terug ben van vakantie uit het buitenland, heb ik geen 4G internet meer. Ik heb mijn iPhone 6SPlus al diversen keren opnieuw opgestart.
Wie heeft er een oplossing?
icon

Beste antwoord door AndreQ 10 oktober 2016, 09:34

Hoi Andre,

Bedankt voor je bericht.

Vanaf deze zijde heb ik de instellingen een ferme schop gegeven. Nadat je het toestel uit- en aangezet hebt, verwacht ik dat je verbetering zult merken.

Koppel je je bevindingen aan mij terug? Dank je wel. :)

Michael,

Jouw ferme schop kwam hard aan, mijn iPhone vloog door de kamer heen :-)

Maar het heeft geholpen, ik heb weer 4G, BEDANKT voor de service!!

Groet, André
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi langenberg!

Welkom.

Vreemd dat 4G niet meer goed aanmeldt. Dat is niet de bedoeling. Ik ga voor je zoeken naar wat er precies aan de hand is als je je 06-nummer, postcode en huisnummer naar mij stuurt in privévenster.

Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Peter,

Bedankt voor het privébericht.

Ik heb aan deze kant de instellingen een reset gegeven. Zou je het toestel eens helemaal uit en aan willen zetten? Ik verwacht dat het na herstarten weer werkt.

Ik zie je reactie tegemoet.
Het probleem dat langenberg heeft komt mij heel herkenbaar voor. Ook ik heb tijdens mijn vakantie in Duitsland en Tjechië gebruik gemaakt van een internetbundel. Daar werkte het prima. Sinds ik terug ben in Nederland mag ik al blij zijn als ik 3G haal. Mobiel internet is enorm traag geworden.

Gisteren was ik in België en kon ik ondanks dat ik internationaal roamen aan had staan helemaal niet mobiel internetten.

Wat ook vreemd is dat sinds ik in Duitsland & Tjechië ben geweest de lijst met beschikbare telefoonaanbieders heel beperkt is. Vroeger zag ik alle telefoonaanbieders (KPN, Vodafone, T-Mobile) en stond aangegeven bij welke aanbieder ik me wel of niet kon aanmelden. Nu zie ik alleen maar NL TELFORT 3G staan en geen NL KPN 4G waar ik voreger altijd gebruik van maakte.

In België gisteren precies het zelfde verhaal. Vroeger zag ik Base, Proxumus en Mobistar elk meerdere malen met verschillende snelheden (2G, 3G etc) en nu zie ik alleen maar B Base waar ik me kan aanmelden maar mobiel internetten lukt niet. Hoe kan ik weer internetten met 4G op mijn telefoon.

Mijn toestel is een Sony Xperia M2. Mijn Simkaart is niet beschadigd en zowel bij de Belcompagny als de Phonehouse hebben ze mijn instellingen gecontroleerd maar beiden vonden niets vreemd.

Alvast bedankt voor jullie reactie,
Groetjes, Maarten
Ik heb weer 4G ontvangst. Dank je
Reputatie 1
Ik ervaar ditzelfde probleem met mijn iPhone SE, ook na een reis in het buitenland waarbij ik de buitenlandbundel heb gebruikt.
Zou graag willen dat dit opgelost wordt maar ben ook wel benieuwd hoe/wat dit veroorzaakt en hoe dit in het vervolg voorkomen kan worden.
Als ik bovenstaand bericht zo lees lijkt het aan de buitenlandbundel van Telfort te liggen?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter,

Heel goed! Dank je wel voor het terugkoppelen.

@AndreQ,

Vreemd. Niet iedereen lijkt dit probleem te hebben. Het is dus lastig te verklaren waar dit precies fout gaat. Graag kijk ik voor je na wat er precies aan de hand is in jouw situatie als je je 06-nummer naar mij stuurt in 'n privévenster.

Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Andre,

Bedankt voor je bericht.

Vanaf deze zijde heb ik de instellingen een ferme schop gegeven. Nadat je het toestel uit- en aangezet hebt, verwacht ik dat je verbetering zult merken.

Koppel je je bevindingen aan mij terug? Dank je wel. 🙂
Reputatie 1
Hoi Andre,

Bedankt voor je bericht.

Koppel je je bevindingen aan mij terug? Dank je wel. :)

Michael,

Jouw ferme schop kwam hard aan, mijn iPhone vloog door de kamer heen :-)

Maar het heeft geholpen, ik heb weer 4G, BEDANKT voor de service!!

Groet, André
Hallo

Ik heb Sim only abonnement en sins vrijdag heb ik eindelijk nieuwe telefoon huawei p8 lite maar ik zie wel 4G maar ik kan niet internetten of wat dan ook zelfs doe ik mobile gegevens aan help het niet weet iemand
Reputatie 8
Badge +2
Hallo André,

Zo doen wij dat: geen half werk! :)

Veel plezier ervan!

@Damwijk,

Dat is vreemd. Ook voor jou kijk ik graag naar wat dit te betekenen heeft. Wil je je 06-nummer naar mij sturen in 'n privébericht? Ik pak het dan verder op voor je.

Dank je.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Damwijk,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de instellingen aan deze kant gereset. Zou je het toestel eens uit en aan kunnen zetten? Ik vermoed dat het probleem dan is opgelost.

Ik zie je reactie tegemoet.
Ik heb hetzelfde probleem. Graag ook een ferme schop voor mijn instellingen bij telfort
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Hans (of Marieke),

Zou ik graag doen. Hier heb ik alleen je gegevens voor nodig. Wil je je postcode en huisnummer naar mij sturen in een los bericht? Ik zal hem dan eens alle hoeken van de woonkamer laten zien. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Marieke (of Hans),

Ik heb de instellingen een duw gegeven in de juiste richting. Zet het toestel even uit en aan alsjeblieft, dan verwacht ik dat het weer werkt.

Laat je het me weten?
T werkt! Dank je wel
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marieke,

Top! Dat zie ik graag!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.