beantwoord

Geen 4G en error ERR_INVALID_REDIRECT bij aanvragen extra MB

• 23 januari 2019
  • 7 reacties
  • 486 keer bekeken

Zoals de titel vermeld had ik 500 MB extra nodig. Die heb ik in eerste instantie gekregen, maar al snel viel 4G+ uit en kreeg ik een notificatie dat ik op het KPN netwerk moet inloggen.

• Wifi uit
  • 4G aan
  • Inloggen op KPN pagina?
  • Error: ERR_INVALID_REDIRECT (logisch, ik hoor hier niet eens terecht te komen)
What to do, oh what to do Telfort?

Groeten,
David

*Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 januari 2019, 15:26

Dag @davidzwa. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je eigenlijk tegen twee dingen aan loopt: je krijgt bij het aanvragen van extra MB's de foutmelding 'ERR_INVALID_REDIRECT' en krijgt daarnaast de melding dat je op het KPN-netwerk moet inloggen. Zoals @Galdor68 aangeeft, hoeven die twee dingen niet met elkaar te maken te hebben.

Ik zie dat het toevoegen van 500 MB is gelukt. Kan je laten weten op welk moment de error in beeld verscheen? En op welke wijze heb je de extra MB's aangevraagd?

Nu begrijp ik dat je geen 4G hebt. Klopt dat? Of heb je helemaal geen netwerk? Start allereerst je toestel opnieuw op. Als dit het probleem niet oplost, wil je dan eens controleren of je nog wel kunt bellen? En kan je eens kijken of het probleem zich voordoet op één specifieke locatie of meerdere locaties?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
@Natasja - Telfort is dit niet een overlap met dit geval mischien overleggen met Jasper.
Hoi @Galdor68, het lijkt in dit geval toch om twee verschillende meldingen te gaan. 🙂
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @davidzwa. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Mag ik daaruit opmaken dat het probleem is opgelost? Ik ben benieuwd naar wat de oplossing is geweest.
KPN netwerk dus het mobiele netwerk wat hier bedoelt zal worden heeft weinig tot niks te maken met een KPN web pagina.

Ooit had Telfort een eigen mobiele netwerk de masten zullen er nog wel zijn maar niet meer Telfort. Er zijn 3 mobiele netwerken KPN Vodafone en Tmobile. Als 4g uitvalt zou er teruggegrepen moeten worden naar 3g steeds een stapje lager.

Dit lijkt een typische foutmelding van Chrome of een andere webbrowser losstaand van of je wel of niet via het mobiele netwerk of via WiFi actief ben.

Wat de reden van die melding is kan te maken hebben met het niet hebben van een verbinding.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @davidzwa. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je eigenlijk tegen twee dingen aan loopt: je krijgt bij het aanvragen van extra MB's de foutmelding 'ERR_INVALID_REDIRECT' en krijgt daarnaast de melding dat je op het KPN-netwerk moet inloggen. Zoals @Galdor68 aangeeft, hoeven die twee dingen niet met elkaar te maken te hebben.

Ik zie dat het toevoegen van 500 MB is gelukt. Kan je laten weten op welk moment de error in beeld verscheen? En op welke wijze heb je de extra MB's aangevraagd?

Nu begrijp ik dat je geen 4G hebt. Klopt dat? Of heb je helemaal geen netwerk? Start allereerst je toestel opnieuw op. Als dit het probleem niet oplost, wil je dan eens controleren of je nog wel kunt bellen? En kan je eens kijken of het probleem zich voordoet op één specifieke locatie of meerdere locaties?
@Natasja - Telfort is dit niet een overlap met dit geval mischien overleggen met Jasper.
Ha Natasja, sorry knapte een beetje af op de eerste reactie.

Ehm t probleem heeft zeer kort geduurd, dus t moet een storing zijn geweest. Na een nachtrust was t weer werkend.

Let wel, de error stond op de webpagina, dus het is niet dat ik een pagina kreeg en los die error.
Het was idd alsof je in de trein een wifi netwerk moet accepteren via een router webpagina.
Ik ben zelf webdeveloper en als ik die pagina zie dan zit er toch iets fout met je 4G verbinding. Dat kan lokaal zijn, tuurlijk, maar hoe moet de eindgebruiker dat weten?

Anyway mijn probleem is opgelost, focus je maar op die gelinkte post! 😉
Reputatie 6
Badge +9
Dag @davidzwa, goed dat je dat terugkoppelt en dank dat je me alsnog op de hoogte stelt. Fijn dat alles weer naar behoren werkt. Laat het gerust weten als ik toch nog iets voor je kan doen.

Reageer