beantwoord

Geen 4G

• 7 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 360 keer bekeken

Beste Telfort,
Ik heb al een paar dagen nergens in Amsterdam, Utrecht en daar tussenin 4G netwerk. Er is enkel supertraag 3G. Wat is er aan de hand?
Groeten
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 9 augustus 2018, 13:52

Hallo Wen1979, welkom op het forum! Als je voorheen wel altijd 4G had en het is nu opeens weg snap ik dat je er vreemd van opkijkt. Ik ben het als GJC benieuwd of je jouw toestel al eens opnieuw hebt opgestart en of je wat met de SIM-kaart of instellingen hebt gedaan. Ik hoor het graag van je 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik zit (vrijwel doorlopend) tussen Amsterdam en Utrecht en heb een keurige 4G-verbinding. Eerste gedachte is bij mij dat het ergens in je toestel zit.
Heb je al eens de simkaart verwijderd en teruggeplaatst? Het toestel opnieuw gestart? Er staat niet ongemerkt een instelling verkeerd?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Wen1979, welkom op het forum! Als je voorheen wel altijd 4G had en het is nu opeens weg snap ik dat je er vreemd van opkijkt. Ik ben het als GJC benieuwd of je jouw toestel al eens opnieuw hebt opgestart en of je wat met de SIM-kaart of instellingen hebt gedaan. Ik hoor het graag van je 🙂

Reageer