beantwoord

Geen 4g

• 11 april 2017
  • 11 reacties
  • 666 keer bekeken

Hi,

Op de een of andere manier heb ik geen 4g netwerk, terwijl ik de 4G InternetVersneller wel heb geactiveerd in mijn abonnement. Het stappenplan van 'Vind het antwoord op je vraag' heb ik al doorlopen. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Stephen 12 april 2017, 16:57

Hallo Charlotte, wat jammer dat 4G het nog steeds niet doet. Volg onderstaand stappenplan:
1. Ga naar Mobiel Netwerk
2. Druk op Opties mobiele data
3. Druk dan op Gesprekken en data
4. Schakel de telefoon op 2G. Wacht dan 5 seconden en selecteer daarna 4G.

Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk reactie

11 reacties

En dit topic met tips ken je ook?
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/tips-telfort-4g-aanzetten-gebruiken-61983
Ja, dat is allemaal in orde. Andere tips?
Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel de juiste simkaart zoals in de link van Nelly wordt aangegeven en heb je het toestel wel eens uit en weer aangezet.

Wat is het merk en type van je phone
Ja en ja. 🙂 Heb een iPhone 6s
Reputatie 8
Badge +17
Kun je de simkaart in een ander toestel proberen of het dan wel werkt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Charlotte, wat vreemd dat je geen gebruik kunt maken van 4G. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist een reset van jouw aansluiting uitgevoerd. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer aanmaken. Als het goed is moet 4G het dan doen. Ik kijk uit naar jouw bevestiging.
Beste Stephen,

Helaas staat er na het uit- en inschakelen nog steeds '3G' in mijn scherm. Kun je nog een andere oplossing bedenken?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Charlotte, wat jammer dat 4G het nog steeds niet doet. Volg onderstaand stappenplan:
1. Ga naar Mobiel Netwerk
2. Druk op Opties mobiele data
3. Druk dan op Gesprekken en data
4. Schakel de telefoon op 2G. Wacht dan 5 seconden en selecteer daarna 4G.

Laat je even weten als het is gelukt?
Jaaaaa hij doet het! Super Stephen, bedankt!!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan!

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt! 🙂

Reageer