beantwoord

Geen 4 g na gebruik buitenland bundel

• 13 mei 2015
  • 4 reacties
  • 1113 keer bekeken

Beste mensen heb na bezoek Italië geen 4 g meer heb al antal maal tel opgestart en sim er uit gehaald geen suc6 zie in het forum dat het regel matig gebeurt en dat vervangen sim de oplossing is ?
icon

Beste antwoord door Stephen 29 mei 2015, 14:08

@Superremco,

Aangezien ik geen privébericht van je heb ontvangen dan ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Een nieuwe simkaart is geloof ik niet nodig. Wacht even op een reactie van een moderator. Die zijn er morgen weer.
Badge
Kijk even bij instellingen of de Telfort 4G toegangspunten goed staan, zo niet, even nogmaals opvragen en automatisch laten instellen.
Reputatie 8
Badge +16
@Superremco,

Excuses voor de zeer late reactie. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht . Na ontvangst help ik je graag verder.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Superremco,

Aangezien ik geen privébericht van je heb ontvangen dan ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen