Geen 3G en geen reactie van Telfort!

  • 2 juli 2012
  • 3 reacties
  • 2000 keer bekeken

Ik heb sinds 2 weken een Motorola Defy plus en een internet bundel van 1GB. Wifi werkt prima, maar 3G niet. Ik heb Telfort hierover aan de telefoon gehad 10 dagen geleden. Ze had geen idee wat het probleem was en er zou binnen 5 werkdagen contact met me worden opgenomen. Ik wacht nog.... Ik baal hier vreselijk van. Ik heb niets aan mijn bundel op dit moment. Ik heb alles al geprobeerd naar mijn idee. Data roaming staat aan. APN handmatig ingesteld. Ook al verzet van WCDMA naar GSM (al schiet dat steeds terug maar WCDMA wanneer ik de tel uit en weer aanzet). Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen? Alle tips op de fora al gevolgd zonder resultaat.

3 reacties

Automatisch internet instellen werkt overigens ook niet. Krijg de sms wel die instellingen belooft, maar krijg de instellingen niet.
hier het zelfde idee met mijn telefoon geen reactie van webcare...
Badge +2
@Marijnhofman en Sjap84,

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer