Geen 3G, betaal er al wel een maand voor.

• 25 juni 2012
  • 2 reacties
  • 1932 keer bekeken

Een maand geleden had ik een 3g abbo van 200mb aangevraagd, het zou op 11 mei in gaan maar ik heb er tot en met vandaag nog geen gebruik van kunnen maken. Ik had alle aanwijzingen op de website gevolgd maar geen success. Ik krijg zelfs geen icoontje dat de telefoon naar 3g zoekt.
Ook had ik begin deze maand een klacht ingediend waar ik 5 dagen later bericht op zou krijgen. Zelfde resultaat als de 3g... geen reactie. zucht. Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van telfort en daar kwam ik ook niet verder mee. Ik betaal dus voor een dienst die ik niet ontvang.
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik A) 3G krijg waar ik recht op heb of 😎 het abbonement stop kan zetten en mijn geld terug krijg?

2 reacties

Badge
Welkom op het forum Daegran! Erg vervelend dat u al een maand geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
@Daegran,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het voor u nagekeken. Uw internetaansluiting is op 1 mei door ons geblokkeerd in verband met het overschrijden van de Fair Use Policy. Toen u weer een bundel had aangevraagd is de blokkade niet opgeheven, vandaar dat u geen gebruik kon maken van mobiel internet. De netwerkinstellingen zijn gisteren door de klantenservice aangepast. Heeft u al uw toestel uit- en aangezet? Kunt u controleren of u nu wel gebruik kunt maken van mobiel internet?

Uw internetverbinding had gewoon moeten werken vanaf 11 mei, onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat u per gisteren uw surf&mail 200 MB heeft omgezet naar een surf&mail 1 GB. Vanwege het ongemak heb ik 2 maanden abonnementskosten (surf&mail 1GB) voor u gecrediteerd. U ziet de verrekening terug op de factuur van juli.

Laat u aan mij weten of het nu werkt? Nogmaals onze excuses :o

Laïla

Reageer