Geen 3G

• 15 april 2012
  • 11 reacties
  • 4100 keer bekeken

Begin deze week heb ik mijn telefoon geupdate, maar sinds vrijdag heb ik geen 3G internet meer op mijn telefoon. WiFi kan wel. Hij geeft wel aan dat ik 3G heb, maar internetsites en dergelijke opent hij niet. Ook worden de pijltjes onder 3G niet meer wit/grijs (normaal wisselt dat altijd van ''kleur'').

Heeft iemand anders hier ook problemen mee?

Bedankt.

11 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb sinds deze week pas een abonnement bij Telfort, maar 3G doet het helemaal niet. Wi-fi werkt prima, maar daar heb ik dit abonnement niet voor aangeschaft. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik zou graag het netwerk waar ik voor betaal willen gebruiken namelijk.
Alvast bedankt.
Badge
@Sosha91,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat u na een update geen mobiel internet meer heeft, ervaart u nog steeds problemen?

@A.Tevel,

Welkom op het forum! Vervelend dat u geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik zie in uw andere bericht dat u bent overgestapt van prepaid naar een abonnement. Graag bekijk ik voor u of de netwerkinstellingen correct zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb sinds vandaag pas een abonnement bij Telfort, van prepaid naar abbonement met nummer behoudt maar 3G doet het helemaal niet. Wi-fi werkt prima, maar daar heb ik dit abonnement niet voor aangeschaft. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik zou graag het netwerk waar ik voor betaal willen gebruiken .Heb wel een telefonische klacht ingediendt maar het antwoordt daarop kan wel 5 werkdagen duren. Weet iemand een snellere oplossing.
Alvast bedankt.
Badge
Welkom op het forum F Peek! Erg vervelend dat u geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik de instellingen voor u kan nakijken.

Laïla
Hallo,
Ik heb ook precies het zelfde probleem ik ben van een vodafone prepaid naar een telfort abbonement gegaan en ik heb ook geen 3G.
Als ik het aan zet dan geeft mijn mobiel wel een H of 3G aan met een groen pijltje omhoog en een oranje naar benede,maar als ik dan internet opstart wil hij de pagina niet laden. Hoe komt dat?
Ik heb mijn abbonement sinds gister.
Alvast Bedankt
Hallo,

Ook ik heb geen internet via 3G. Ik heb bij mijn bestaande abonnement voor te bellen en te sms-en sinds afgelopen vrijdag een bundel aangeschaft voor Internet, maar kan er niet op komen. Heb alles nagelopen zoals op de site vermeld staat. Wifi werkt prima, maar kan niet op het 3G netwerk komen. Ik heb van alles al geprobeerd, ook de telefoon uit- en aangezet. Kan er iemand mij hiermee helpen aub?

Groetjes The Pooh
Mijn 3G valt elke keer uit, hierdoor moet ik elke keer mijn iPhone 4s opnieuw opstarten. Dat zou toch ook niet zo moeten zijn?
Mijn 3G valt elke keer uit, hierdoor moet ik elke keer mijn iPhone 4s opnieuw opstarten. Dat zou toch ook niet zo moeten zijn?

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb vaker geen mobiel internet dan wel. Als ik het een keer heb ben ik blij. Te zot voor woorden, want ik betaal er maandelijks een flink bedrag voor. Denk dat Iphone en Telfort niet goed samengaan op de een of andere manier.
Badge +1
Hebben jullie een geknipte (oude) simkaart of een nieuwe micro simkaart? Er zijn veel problemen bekend met oude simkaarten...
Overigens is het geen garantie dat alles meteen goed werkt als je overstapt naar een nieuwe mirco sim, maar vaak lost het de problemen wel op.
Hebben jullie een geknipte (oude) simkaart of een nieuwe micro simkaart? Er zijn veel problemen bekend met oude simkaarten...
Overigens is het geen garantie dat alles meteen goed werkt als je overstapt naar een nieuwe mirco sim, maar vaak lost het de problemen wel op.

Ik heb een nieuwe micro sim, daar zou het niet aan mogen liggen.

Ik heb een microsim, gekregen bij het toestel en het abonnement. Dat zou dus geen probleem mogen zijn.

Reageer