beantwoord

Galaxy S4 Mini - Update mbt 4G - Hoe staat het ermee?

• 11 april 2014
  • 4 reacties
  • 663 keer bekeken

Beste Telfort,

Aangezien jullie ons (de klanten) niet 100% up to date houden.

Hoe staat het met de update mbt 4G voor S4 Mini?
Wordt het vandaag, 11-04, nog uitgerold of niet?

Zo niet, zal ik "versneller 4G" maar deactiveren en verwacht ik hierbij geen kosten (€5,- ).
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 11 april 2014, 11:24

Welkom op het forum skynet5999!

Op deze pagina lees je alle updates per type toestel. De update voor de S4 mini is naar verwachting vanaf vandaag beschikbaar. Zodra dit is doorgevoerd lees je dat op bovenstaande pagina terug.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum skynet5999!

Op deze pagina lees je alle updates per type toestel. De update voor de S4 mini is naar verwachting vanaf vandaag beschikbaar. Zodra dit is doorgevoerd lees je dat op bovenstaande pagina terug.

Denise
Dat is precies wat ik bedoel - Die pagina is niet up-to-date.
Het is nu al bijna  15:00 uur  en nog geen steeds update.

Tenminste een bericht plaatsen van:
 "beste klanten, het is ons (nog) niet gelukt om alle Samsung toestellen te voorzien van een update mbt 4G, excuses voor ongemak"

Waarom ik me hieraan irriteer?
Ik had hiervoor I-net versneller 3G helemaal gratis (aangezien ik sinds 2004 klant ben),
en ik dacht "hey telfort 4G en ik heb 4G ready non-simlocked toestel - why not?"
u-sim besteld en erin gedouwd en dan .......niks wachten maar tot 11-04

En als ik nu terug wil naar "oude" situatie moet ik ineens €3,- (inc €2,- korting) betalen voor de versneller 3G.
Reputatie 8
Badge +15
Naar verwachting wil zeggen dat ze de update verwachten op 11 april maar dit kunnen ze niet met zekerheid aangeven. De reden is dat Samsung deze update moet vrijgeven.

Dat de sommige toestellen helaas nog niet de update naar 4G hebben gekregen is natuurlijk heel jammer. Telfort heeft in mijn ogen daar zeer snel op ingespeeld en dit laten weten via de website (link van Denise).
Reputatie 1
Ik heb vandaag (voor de S4 Mini) een update gehad, maar het jammere is dat KPN claimt heel mijn omgeving gedekt te hebben (omgebing zuid-west friesland) maar de enige plek waar ik vandaag 4G heb ontvangen is in Sneek (stad).. ligt dit aan KPN/Telfort of mijn APN? Want ik zou er vanuit gaan dat ik in de 40km waar ik vandaag ben geweest toch wel op meer plekken 4G zou moeten hebben?

Mvg

Reageer