beantwoord

Gaat de "EXTRA MB AAN" vanzelf uit?

• 11 september 2017
  • 10 reacties
  • 218 keer bekeken

Het inloggen op mijn telfort ging nog niet zo vloeiend, omdat het met wachtwoorden enzo allemaal moeilijk zoeken was. Nu bleek ik voor mobiel ook nog eens een ander wachtwoord nodig te hebben. Zo kon ik niet inloggen en wist ik niet hoeveel ik al van mijn abbonement had verbruikt.
Toen ik met familie Duitsland in reed kreeg ik een sms van telfort wat de kosten zonder bundel zijn en wat de kosten met bundel zijn. Ik had geen idee hoe of wat, en aangezien er in de sms stond dat ik 500 mb extra kon aanvragen heb ik dit maar gedaan. Ik weet ook niet eens of ik over mijn abbonement heen kan, bij mijn vorige provider kon dit gelukkig niet. Nu heb ik dus uit nood maar even extra MB aangevraagd, wat achteraf blijkbaar echt onnodig was, want nu ik kijk heb ik nog ruim 4000 MB (Oeps)! Gaat dit vanzelf uit, of betaal ik nu elke maand nog eens 5 euro extra voor die extra MB's?

Vriendelijke groeten!
icon

Beste antwoord door Koffiemok 12 september 2017, 08:16

@San100 Dat is een eenmalige bundel met dezelfde voorwaarden als de reguliere bundels. Dat wil zeggen dat de extra MB 3 maanden houdbaar is en daarna automatisch stopt.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@San100 Dat is een eenmalige bundel met dezelfde voorwaarden als de reguliere bundels. Dat wil zeggen dat de extra MB 3 maanden houdbaar is en daarna automatisch stopt.
Reputatie 1
Badge
Als je in de Telfort App een extra 500MB internet bundel bestelt,dan staat er dat hij geldig is tot het einde van de huidige factuurmaand. Maar op de site staat 3 maanden.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Pietvo, dat is niet de bedoeling. Wanneer je 500MB extra besteld bij je abonnement, dan is dit drie maanden houdbaar. Kan je misschien een screenshot van de app toevoegen? Dan laat ik dit aanpassen.
Goedenavond, mijn zoon krijgt elke een sms als zijn mb op is, en dat hij 500mb krijgt als hij zijn telefoon uit en dan weer aan zet.
Maar dit kost dus extra geld, ik heb hier niet om gevraagd. Hoe kan ik dit deactiveren ?
Vriendelijke groet, Natasja
Dat kan niet goed zijn. Het meest voor de hand liggende antwoord is de telefoon niet meer uitzetten.
Maar het zou toch echt elke keer of via sms of de mijntelfort app moeten worden aangevraagd, niet alleen maar de telefoon uit en aanzetten.
Dat dacht ik ook, maar ik kan op de facturen die sms-jes niet terugvinden.
En de telefoon niet meer aan en uitzetten is inderdaad een goed idee, maar helaas als de telefoon leeg is gaat hij uit!
En daar let mijn zoon niet op, vanaf nu dan wel.
Bedankt voor je reactie.
Weet iemand of het klopt dat gratis sms diensten niet op je factuur komen te staan?
@Shiva01 In mijntelfort via de website kan je terugvinden of en wanneer er extra mb's zijn aangevraagd.
Dit vind je via Mijntelfort mobiel en daar de bestelstatus. Je ziet daar een overzicht van aanvragen de extra mb's vind je terug als Abonnement wijzigen tik je daar op dan krijg je de datum en tijd te zien wanneer de aanvraag is gedaan.

Ik ga natuurlijk tegen niemand zeggen hoe hij of zij de kinderen moet opvoeden, maar het zou geen kwaad kunnen als hij zelf de extra bundels moet betalen, of in ieder geval gaat beseffen dat hij iets beter met zijn databundel omgaat.
Hallo Galdor, hij gaat inderdaad zijn extra bundels zelf betalen en terug betalen.
Vond hij minder leuk om te horen, maar hij beseft nu wel dat dat dus geld kost.
Dank voor antwoorden.
Fijne avond
@Shiva01 wat het uit en aanzetten dat klopt wel, maar dat is standaard na het eerst aanvragen.

Reageer