beantwoord

Foutmelding bij extra mb bundel aanvragen

• 13 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 145 keer bekeken

Badge
Hoi. Ik las aak een bericht over het zelfde probleem en het antwoord daarop was dat je je mbs moet opmaken. Alleen bij mijn staat die op nul en lukt het dus nog niet. Ik kan nog wel gewoon internetten dat is het rare. Alleen weet Ik niet wanneer ik dat dus niet meer kan.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 14 oktober 2017, 12:03

Hoi Manouk, het klopt wat Koffiemok zegt. Je hebt nog een MB's over uit een eerdere aangeschafte MB bundel. Daarom krijg je nu inderdaad de melding dat je nog een lopende aanvraag hebt. Als die bundel is opgemaakt, dan kan je wel weer extra MB's aanschaffen. Wel wil ik nog eens gaan zoeken waarom je de extra MB's niet terug ziet. Kan jij of Galdor68 misschien een screenshot maken van wat je op Mijn Telfort ziet? @Galdor68, kan je mij dan via een privébericht even laten weten welk 06-nummer het betreft?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Manouk95 Dan heb je nog een extra MB bundel die je nu aan het opmaken bent. Zodra deze bundel op is ontvang je een sms en zal je internet automatisch stoppen.
Wij hebben hier een soortgelijke situatie, er zou volgens Mijntelfort inderdaad een extra Mb pakket actief zijn bij de aanvraag begin september waren deze ook zichtbaar nu stond de teller echter op nul en er kon niks bij worden besteld. Het lijkt er dus op dat rest Mb's van een extrabundel niet zichtbaar blijven.
Via de app was het niet terug tevinden of er een extra MB pakket actief was.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Manouk, het klopt wat Koffiemok zegt. Je hebt nog een MB's over uit een eerdere aangeschafte MB bundel. Daarom krijg je nu inderdaad de melding dat je nog een lopende aanvraag hebt. Als die bundel is opgemaakt, dan kan je wel weer extra MB's aanschaffen. Wel wil ik nog eens gaan zoeken waarom je de extra MB's niet terug ziet. Kan jij of Galdor68 misschien een screenshot maken van wat je op Mijn Telfort ziet? @Galdor68, kan je mij dan via een privébericht even laten weten welk 06-nummer het betreft?
Helaas heeft van ons een screenshot weinig meerwaarde op dit moment. Voor het betreffende toestel en nummer hebben we nu gekozen om de databundel te verhogen. Ik heb er op het moment niet aangedacht.
@Wieger - Telfort nog wel een vervolg vraag op de pagina over de Extra Mb's staat eerst telezen : "Dan kun je eenmalig een Extra Internetbundel kopen bij je abonnement. Je kunt deze MB's 3 maanden gebruiken."
Verderop bij de voorwaarden staat : "Je kunt een Extra Internetbundel maximaal 4 keer per factuurperiode aanschaffen"

Mischien lees ik het zelf niet helemaal goed in de eerste zin denk ik dan dat de extrabundel pas na 3 maanden niet meer actief is maar dan zou je er zoals ik uit de tweede regel begrijp geen 4 per maand kunnen vragen uitgaande van een factuurperiode van ongeveer 30 dagen.

Ik dacht dus dat het niet lukte vanwege de eerst genoemde 3 maanden dat de data misschien wel is opgebruikt maar op een of andere manier de status niet naar beëindigd gezet.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Galdor68, dit verhaal ligt iets anders. Als je je extra MB's aanschaft, dan hebben deze een maximale houdbaarheid van drie maanden. In een factuurperiode bestaat de kans dat je meerdere keren door je extra MB's heen gaat en hem volledig opmaakt, dan kan je tot vier keer toe de 500MB erbij bestellen.
Ok en maak je het niet op gelden de regels zoals met een reguliere bundel de 3 maanden. Wat zou betekenen dat de in september gevraagde extrabundel toch nog niet op was. Maar de hoeveelheid daarvan niet zichtbaar in de verbruiksmeter zoals ook bij Manouk.
Reputatie 7
Badge +7
Daar lijkt het inderdaad sterk op. Dat ga ik nog verder uitzoeken.

Reageer