beantwoord

Extra MB verwerkt niet

  • 2 september 2017
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo,
Ik wil graag extra mb's aanvragen doordat ik het nodig heb voor mn werk.
Het probleem is al ik het aanvraag, krijg ik eem bericht dat het niet verwerkt en dat ik een actief bundel heb, terwijl je het 3 keer p.m. kan aanvragen...
Ik heb het echt nodig nu en waarom lukt het niet?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 2 september 2017, 09:13

@Sekou Sylla De reden dat het niet lukt staat in de sms. "Je hebt al een actieve bundel".
Je hebt van een vorige periode MB's over gehouden en die neem je mee naar de nieuwe maandperiode. Zodra die op zijn kan je pas een nieuwe bundel aanvragen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Sekou Sylla De reden dat het niet lukt staat in de sms. "Je hebt al een actieve bundel".
Je hebt van een vorige periode MB's over gehouden en die neem je mee naar de nieuwe maandperiode. Zodra die op zijn kan je pas een nieuwe bundel aanvragen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi @Sekou Sylla, welkom op het forum. Koffiemok geeft al duidelijkheid zie ik, fijn! Heb je zo voldoende informatie hierover?

Reageer