beantwoord

Extra mb's op en kan geen nieuwe bestellen.

• 28 november 2014
  • 5 reacties
  • 739 keer bekeken

Hallo,

Sinds eergisteren zijn mijn mb's op en ik kan geen nieuwe bestellen. als ik extra mb aan stuur naar 1255 dan krijg ik een smsje terug van : de extra mb niet geactiveerd neem contact op met onze klantenservice?

wie weet hier een oplossing voor?

Gr
icon

Beste antwoord door Koffiemok 28 november 2014, 20:26

Er kunnen 3 mogelijkheden zijn waarom je deze melding krijgt:
1: Je hebt de bundel al 4 keer in 1 factuurperiode aangevraagd.
2: Je hebt een betaalachterstand.
3: Er staat een opzegging of een aanvraag nummerbehoud.

Alle 3 kan je controleren op Mijn Telfort. Is geen van deze 3 van toepassing dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Toevallig je abonnement op gezegd, in dat geval is het helaas namelijk niet mogelijk om nog een extra bundel te activeren.
Reputatie 8
Badge +15
Er kunnen 3 mogelijkheden zijn waarom je deze melding krijgt:
1: Je hebt de bundel al 4 keer in 1 factuurperiode aangevraagd.
2: Je hebt een betaalachterstand.
3: Er staat een opzegging of een aanvraag nummerbehoud.

Alle 3 kan je controleren op Mijn Telfort. Is geen van deze 3 van toepassing dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.
Badge
@Michel18

Welkom op het forum! :D
Wat vervelend dat MB's bijbestellen niet lukt.
Heb je de tips van @Koffiemok al doorgenomen? Als deze 3 punten niet het probleem vormen dan ontvang ik graag jouw mobiele nummer in een privébericht .

Rachel
Ja vreemd dat het niet kan bij nummer behoud . Zit zwaar te denken dat te annuleren en gewoon dan maar dubbel abonnement . Ik zou nog tot 11-6 moeten wachten erg lastig als zzp'er
Ja vreemd dat het niet kan bij nummer behoud . Zit zwaar te denken dat te annuleren en gewoon dan maar dubbel abonnement . Ik zou nog tot 11-6 moeten wachten erg lastig als zzp'er

Reageer