beantwoord

Extra mb’s in december

• 3 december 2018
  • 6 reacties
  • 906 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,
Als ik op de telfort app kijk, zie ik dat ik extra mb’s heb gekregen. Klopt dit in de maand december of is het een fout in het systeem?
icon

Beste antwoord door jimny 3 december 2018, 09:09

Als het goed is heb je er een mailtje overgehad dat je in december 2 Gb cadeau krijgt
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het goed is heb je er een mailtje overgehad dat je in december 2 Gb cadeau krijgt
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Dennis, cadeautje van ons 😃. Veel plezier ermee en welkom op het forum!
Reputatie 1
Ben ik dan de enige die niet blij is met dit cadeau ?
Ik heb een mobiel abonnement voor mijn dochter van 12, hier heb ik bewust gekozen voor alleen spraak, zodat ze buiten niet in de verleiding komt om te internetten in het verkeer etc etc.

ik vind het vreemd dat dit cadeautje gegeven wordt bij spraak abonnementen.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi, dankjewel voor je reactie. Ik snap wat je bedoelt, zeker met deze toelichting. Dankjewel voor het signaal, dat is iets voor ons om mee te nemen, dus dat zal ik zeker doen. Goed dat je het aangeeft!
Vind het idee van deze actie erg leuk de uitwerking helaas iets minder. Je gebruikt eerst je eigen bundel en dan pas de extra mbs. Maar na december vervallen de extra mbs en vervolgens is je eigen bundel op. Nu zit ik dus nog 9 dagen zonder bundel. Hoop dat jullie hier nog een oplossing voor hebben.
Helaas niet dit staat in de voorwaarden van deze actie ook te lezen. Je kan wel van een data verbinding gebruik maken met een lagere snelheid of data bijkopen. Veel meer zal een Telfort medewerker er ook niet van kunnen zeggen.

Reageer