beantwoord

Extra MB's bijkopen

• 29 september 2017
  • 7 reacties
  • 3536 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, ik moet op zondag naar het buitenland, heb daarom mijn bundel verandert van 500 MB internet naar 1000 MB. Nu heb ik mijn bundel van 500 MB wel al opgemaakt, heb ik dan alsnog die andere 500 MB die ik gewijzigd heb? Of gaat dat dan pas volgende maand in. Als het niet ingaat, hoe moet ik er dan voor zorgen dat ik toch internet in het buitenland heb? (het is trouwens wel gewoon in Europa)'

Admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 29 september 2017, 21:42

Helemaal bovenaan die pagina. Bijkopen is wat anders dan je bundel veranderen.

Extra MB's aanvragen
Ben je deze maand door je MB’s heen, maar wil je toch die ene video bekijken of dat belangrijke appje versturen?
Dan kun je eenmalig een Extra Internetbundel kopen bij je abonnement. Je kunt deze MB's 3 maanden gebruiken.

Voor 5,- krijg je 500MB extra. Vraag direct extra MB’s aan:

Vraag Extra MB's aan via de Mijn Telfort app
Of vraag Extra MB's aan via Mijn Telfort
Sms EXTRA MB AAN naar 1255

De andere optie is wat jij gedaan hebt. Althans dat begrijp ik uit je openingspost.

Internetbundel verhogen
Heb je elke maand te weinig MB's? Dan kan het voordelig zijn om je internetbundel te verhogen of om extra MB's aan te vragen. Ook deze MB's zijn 3 maanden geldig.
Bekijk reactie

7 reacties

Is bijkopen een optie?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm
Reputatie 1
Hoi,

Ik klikte erop, en kwam op de pagina waar ik het net had gewijzigd naar 1000 MB..
Helemaal bovenaan die pagina. Bijkopen is wat anders dan je bundel veranderen.

Extra MB's aanvragen
Ben je deze maand door je MB’s heen, maar wil je toch die ene video bekijken of dat belangrijke appje versturen?
Dan kun je eenmalig een Extra Internetbundel kopen bij je abonnement. Je kunt deze MB's 3 maanden gebruiken.

Voor 5,- krijg je 500MB extra. Vraag direct extra MB’s aan:

Vraag Extra MB's aan via de Mijn Telfort app
Of vraag Extra MB's aan via Mijn Telfort
Sms EXTRA MB AAN naar 1255

De andere optie is wat jij gedaan hebt. Althans dat begrijp ik uit je openingspost.

Internetbundel verhogen
Heb je elke maand te weinig MB's? Dan kan het voordelig zijn om je internetbundel te verhogen of om extra MB's aan te vragen. Ook deze MB's zijn 3 maanden geldig.
Reputatie 1
Het bovenste kopje ''mobiel" , en waar dan opklikken? 😬

Sorry heb nog nooit MB's bij moeten kopen
Reputatie 8
Badge +15
@anna3232 Als je een internetbundel verhoogd dan gaat deze met terugwerkende kracht in vanaf je factuurperiode. Bij de belstatus kun je zien hoeveel MB’s je nog over hebt.

Bijkopen hoef pas als je bundel helemaal op is. Ook in de EU zal je internet automatisch stoppen als de bundel op is. Je krijgt dan een sms daarover. In de sms staat uitleg hoe je MB’s bij kunt kopen. Zie ook de laatste post van nelly.
Reputatie 1
oke, heb EXTRA MB AAN naar 1255 gestuurd. Volgens mij is het gelukt!

Dankjulliewel voor jullie hulp!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anna, goed om te lezen dat het gelukt is met de duidelijke uitleg van nelly jacoba en koffiemok 🙂. Een fijn weekend verder!

Reageer