beantwoord

Extra MB's activeren lukt niet

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 447 keer bekeken

als ik een melding krijg dat mijn mb's op zijn krijg ik een sms van telfort met daar in de keuze om mijn extra mb aan te zetten door naar het nummer 1255 EXTRA MB AAN. Te smsen en vervolgens krijg ik een smsje terug van telfort dat mijn aanvraag voor extra mb's niet verwerkt kan worden en dat ik contact op moet neme met t onderstaande nummer zodat ze via de klanteservice wel die bundel kunnen activeren nou snap ik niet waarom ik niet gewoon zelf die extra mb's kan aan zetten want dat lukt normaal wel
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2017, 14:17

Hallo Luc1501_, vanwege een lopende bundelwijziging was het niet mogelijk om extra MB's aan te vragen. In overleg met jou heb ik deze bundelwijziging geannuleerd.
Het moet nu weer mogelijk zijn om extra MB's aan te vragen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Luc1501_, wat jammer dat je de extra MB's niet zelf kunt aactiveren. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Luc1501_, vanwege een lopende bundelwijziging was het niet mogelijk om extra MB's aan te vragen. In overleg met jou heb ik deze bundelwijziging geannuleerd.
Het moet nu weer mogelijk zijn om extra MB's aan te vragen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer