beantwoord

Extra MB gekocht, niet zichtbaar

• 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1
Vorige maand heb ik 500MB bij besteld, met het idee dat ik deze 3 maanden mee zou nemen. Deze heb ik netjes ontvangen. Zodra de nieuwe maand aanbrak had ik nog alleen de MB die standaard in me bundel zit, maar is de extra MB weg.
Nu wil ik weer bijbestellen, maar kan ik dit niet omdat ik nog actieve extra MB zou hebben.
Iemand enig idee waar dit te vinden of te zien is?
Zowel in de app als op de site kan ik dit niet terug vinden.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 11 augustus 2017, 11:20

@MaikeyMike
Zodra je reguliere bundel helemaal op is zal je merken dat je gewoon verder kunt internetten. Je maakt dan gewoon gebruik van de extra MB. Heb er al meer meldingen over gelezen. Ook is er nog steeds een verstoring met de Belstatus .
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt op je mijn Telfort mobiel en vervolgens de belstatus opent dan zou de 500 Mb extra zichtbaar moeten zijn
Reputatie 1
Als je inlogt op je mijn Telfort mobiel en vervolgens de belstatus opent dan zou de 500 Mb extra zichtbaar moeten zijn

Bedankt voor de snelle reactie.
Als ik bij de belstatus kijk dan blijft deze ook blanco.
Maar moet die extra MB niet meteen zichtbaar zijn? Nu heb ik bijna niks meer van me eigen bundel en weet ik dus niet of ik die extra MB krijg of dat ik gewoon niks meer heb deze maand.
Reputatie 8
Badge +15
@MaikeyMike
Zodra je reguliere bundel helemaal op is zal je merken dat je gewoon verder kunt internetten. Je maakt dan gewoon gebruik van de extra MB. Heb er al meer meldingen over gelezen. Ook is er nog steeds een verstoring met de Belstatus .

Reageer