Extra mb bundel

• 31 augustus 2013
  • 12 reacties
  • 3559 keer bekeken

Hoi allemaal!
Misschien kan ik hier antwoord op mijn vraag krijgen. Mijn internet bundel is op ... Heb ik een extra MB bundel aangevraagd. Nu is die op en wil ik nog een bundel aanvragen. Het probleem is dat zonder wifi ik niet kan internetten via 3G en ik nog 45 KB in mijn bundel over heb. Nu als ik een nieuwe bundel aanvraag krijg ik een melding dat ik nog een bundel heb die niet op is. Maar zonder internet kan ik die 45 KB niet op maken en ik heb van alles geprobeerd( internet gereset, telefoon meerdere keren aan en uit gezet). Niks helpt! Hebben jullie misschien enig idee?

Groetjes Farha 🙂

12 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@farhaa
Dat is vreemd! Heb je wel de sms gehad dat de bundel volledig op is?
Nee die heb ik niet gehad 😞
Reputatie 8
Badge +15
@farhaa
Dan zal dat de reden zijn dat je nog geen nieuwe bundel kan kopen omdat de bundel nog niet op is.
Bij Telfort wordt het dataverbruik in de nachtelijke uren bijgewerkt en heb je al gecontroleerd wat er nu staat bij de belstatus?
Heb je alweer geprobeerd om de bundel aan te schaffen via sms of via Mijn Telfort?

Als het niet lukt en je wil snel van de 250MB bundel gebruik maken dan kun je het beste morgenochtend bellen met de klantenservice. Je kan ook wachten tot een Telfort Moderator je topic op pakt maar hou rekening met een verwerkingstijd van enkele dagen.
Ja er staat nog steeds 45 KB. Heb ook geprobeerd een nieuwe bundel aan te schaffen. Lukt nog steeds niet. En ik heb ook geprobeerd iets via iMessage te versturen. Dacht misschien gaat ie dan op. Maar nog steeds niks. Kunnen ze me ook helpen bij de telfort store denk je?
Reputatie 3
Badge +1
@farhaa,

Zoals Koffiemok al aangeeft kun je nog geen nieuwe bundel aanvragen omdat de oude nog niet op is. Wel erg vreemd dat de bundel niet opgaat. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@farhaa,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Je hebt ten onrechte een melding ontvangen dat je eerst het huidige bundeltegoed moet opmaken. Mijn excuses voor het ongemak. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hetzelfde geldt voor de Belstatus app.

Denise
@farhaa,

Zoals Koffiemok al aangeeft kun je nog geen nieuwe bundel aanvragen omdat de oude nog niet op is. Wel erg vreemd dat de bundel niet opgaat. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise

krijg ik dan ook nog een reactie op m'n pb?
Hallo,
ik heb mijn internet bundel op en heb al een nieuwe Extra bundel van 250 verbruikt nu is die weer op en wilde ik weer een nieuwe bundel aan vragen maar dan krijg ik een sms dat die niet wordt geactiveerd wat moet ik doen zodat ik nu wel kan internetten zonder wifi?

mvg Jenny
Ik heb sinds vorige week donderdag hetzelfde probleem. Ik heb nog 4 KB in mijn vorige extra bundel, maar dat komt niet meer op en dat blokkeert dan weer mijn aanvraag voor een tweede extra bundel. Is hier al een oplossing voor?
Reputatie 3
Badge +1
@JBR48,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat het aanvragen van de extra bundel niet lukt. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Heb je wel verbinding met 3G? Ik begrijp uit jouw bericht dat deze 4KB niet wordt afgeschreven van jouw tegoed. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@JBR48,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze technische dienst, zij zullen dit verder oplossen. Binnen twee werkdagen ontvang je een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Beste Denise,

Ik kreeg net een SMS met de melding dat mijn eerste 250MB bundel was verbruikt. Ik heb tegelijk een SMS met extra MB aan gestuurd en het saldo werd direct opgehoogd.

Alles lijkt nu weer in orde.

Bedankt,
Jan Breeman

Reageer