beantwoord

Extra MB aanvragen lukt niet.

• 23 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 1352 keer bekeken

Hallo,
Ik wil nu voor de 2e keer 500 MB exrtra aanvragen, maar wanneer ik dit aanvraag met een sms krijg ik terug:wij kunnen uw aanvraag niet verwerken, u heeft al een actieve bundel.
Maar deze bundel is verbruikt dus wil ik een nieuwe!
Waarom lukt dit niet?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 26 augustus 2017, 14:59

Hoi Marlies, welkom op het forum. Wat gek dat je die melding krijgt. We zijn al een paar dagen verder en is het inmiddels gelukt, of zat er misschien vertraging in het activeren van de bundel? Ik hoor het graag!
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Marlies1989
Is bij de belstatus ook te zien dat je geen MB's meer hebt? Je kan ook niet meer internetten?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marlies, welkom op het forum. Wat gek dat je die melding krijgt. We zijn al een paar dagen verder en is het inmiddels gelukt, of zat er misschien vertraging in het activeren van de bundel? Ik hoor het graag!
Reputatie 6
Badge +12
He Marlies, heb je inmiddels een bundel geactiveerd? Ik ga er vanuit, maar als ik nog wel iets kan doen, laat dat dan even weten.
Badge
Ha Cindy en Marlies,

Ik heb (bijna) hetzelfde probleem. Afgelopen maand heb ik 500MB extra aangevraagd. Later wilde ik dit weer uitzetten, om niet mee te nemen naar deze maand. Dit lukte herhaaldelijk niet (Oeps, er gaat iets mis! Probeer het later nog een keer). Toen heb ik besloten om het maar aan te laten staan, omdat ik vermoedde dat ik deze maand ook extra MB's nodig zou hebben.

Nu ben ik ook deze maand inderdaad door mijn gewone bundel heen, maar heb ik mijn 500MB deze maand niet gekregen en als ik 'Extra MB aan' naar 1255 sms, krijg ik de melding dat 'ik al een actieve Extra MB bundel heb'. Ik heb de telefoon ook aan en uitgezet, maar niets helpt. Nu ben ik buitenshuis onbereikbaar, dus ik zou heel graag wat extra mb's willen.

Mochten jullie een idee voor een oplossing hebben - ik hoor het graag!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Phuijbers, goed om je hier te zien en welkom op het forum. Ik zie het de afgelopen dagen best vaak voorbij komen dat het niet lukt (aanvragen en uitzetten) en ik wil graag kijken waar het precies aan ligt. Wil je mij hiervoor een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en adresgegevens? Als je ook nog weet op welke dag je het hebt geprobeerd, dan zou dat super zijn. Ik hoop dat we het kunnen reproduceren en zo ook kunnen achterhalen waar het probleem precies zit.
Reputatie 1
Ben dus niet de enigste.....

Mbs op nog 5 dagen over.....
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marcel, goed dat je je hier meldt. Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Heeft zich al opgelost.

Heb abbo verhoogd was toch nodig.
Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor de terugkoppeling Marcel, fijn! 🙂
Ik heb hetzelfde probleem! Heel vervelend. Kan ik ook een privé bericht sturen?
Ook hier hetzelfde probleem. Van het zomer al maar heb het toen gelaten voor wat het is. Nu weer nodig en weer het probleem. Oeps er ging iets mis. En op extra MB aan geeft ie aan dat ik dat al heb. Niet dus.
Vervelend. Is de enige optie dan bundel verhogen en volgende maand weer verlagen. Niet ideaal lijkt me.

Reageer