beantwoord

Extra MB aanvragen

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 873 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Waarom is het dat je bij Telfort als je MB's op zijn, dat je dan extra MB moet aanvragen?
Bij geen enkele provider is dit.

Ik zit vaak net een paar dagen voor me nieuwe abonnement door me bundel heen, en dan vind ik het zonde om extra aan te vragen.
Regelmatig doe ik dit wel, maar nu heb ik onlangs bij contractsverlening me bundel verhoogd naar 1500MB

Maar mijn concrete vraag was dus waarom dit enkel nog bij Telfort zo is?

MVG
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 4 augustus 2014, 09:14

Telfort wil graag de kosten voor de klant betaalbaar houden. Bij veel andere aanbieders kan je onbewust extra kosten maken wanneer je over je data bundel heen gaat. Bij Telfort kan je extra internet pakken op de reguliere snelheid, of verder gaan op WiFi. Veel klanten vinden het fijn dat door deze manier van werken ze niet onbewust extra kosten maken, maar hier bewust zelf voor kunnen kiezen.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Telfort wil graag de kosten voor de klant betaalbaar houden. Bij veel andere aanbieders kan je onbewust extra kosten maken wanneer je over je data bundel heen gaat. Bij Telfort kan je extra internet pakken op de reguliere snelheid, of verder gaan op WiFi. Veel klanten vinden het fijn dat door deze manier van werken ze niet onbewust extra kosten maken, maar hier bewust zelf voor kunnen kiezen.
Reputatie 8
Badge +15
Andere providers hebben dit ook hoor.

Zo heeft T-Mobile de MB aanvuller waarbij je voor een x bedrag je bundel en snelheid kan resetten.

Reageer