beantwoord

EXTRA MB AAN werkt niet

• 20 februari 2018
  • 2 reacties
  • 1024 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

De SMS service voor EXTRA MB AAN werkt niet, zowel niet naar 1255 als naar 1266.

Melding 1255:
"Beste klant, we kunnen uw aanvraag voor een Extra MB bundel niet verwerken. U heeft al een actieve Extra MB bundel. ...."

Melding 1266:
"Deze dienst is nu niet beschikbaar voor uw aansluiting."

Ik zou toch graag nog wat extra MB's willen gebruiken deze maand.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Stephen 20 februari 2018, 17:00

Hallo FolkertB, welkom op het forum! Het werkt wel hoor, maar je kunt alleen geen extra MB's bestellen totdat de huidige extra MB's op zijn.
Als de MB's uit je huidige data bundel op zijn dan heb je nog ruim 300 extra MB's over die je dan pas gaat gebruiken. Deze zijn overgebleven en meegenomen van de extra MB's die je in december 2017 hebt besteld. Mocht je nog vragen of opmerkingen hierover hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo FolkertB, welkom op het forum! Het werkt wel hoor, maar je kunt alleen geen extra MB's bestellen totdat de huidige extra MB's op zijn.
Als de MB's uit je huidige data bundel op zijn dan heb je nog ruim 300 extra MB's over die je dan pas gaat gebruiken. Deze zijn overgebleven en meegenomen van de extra MB's die je in december 2017 hebt besteld. Mocht je nog vragen of opmerkingen hierover hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 1

Hoi Stephen,

Bedankt voor de duidelijke reactie!

Vriendelijke groet,

Folkert

Reageer