beantwoord

Extra MB AAN

• 25 september 2019
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 32 reacties
Helpdesk zegt : jammer mijnheer u bent zelf verantwoordelijk...!

Hoe is het mogelijk !
Ik sms EXTRA MB AAN,er gebeurt niets na 20 minuten nog niets
na 15 minuten nog niets.
Dan stuur ik het nog een keer, weer niets , na 5 minuten weer proberen en nu gaat het 3x van mijn rekening af ???
En internet werkt nog niet !!

ruim 40 minuten mee bezig geweest en nu moet ik €15 euro betalen ?????

Dit kan echt niet ! Schande !
En dan vragen ze ook nog waarom ik niet eerder had kunnen bellen ?
Het was 10 minuten geleden, ik stond buiten zonder internet , hoe had ik jullie nummer dan moeten opzoeken ?

Dit is gewoon oplichterij !
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 september 2019, 08:55

Hoi @Pvr, ik lees dat je extra MB's nodig had, je hebt hiervoor gesms't alleen kreeg je geen data. Dat is balen. Daarom heb je het nog een paar keer geprobeerd en heb je nu drie keer betaald. Heb je de bundels inmiddels wel ontvangen?

Je hebt hier ook al over gebeld, maar dit was niet bevredigend lees ik. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Ik zie alleen dat ik nog mobiel nummer van je heb. Zou je die willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee naar de stand van zaken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Pvr, ik lees dat je extra MB's nodig had, je hebt hiervoor gesms't alleen kreeg je geen data. Dat is balen. Daarom heb je het nog een paar keer geprobeerd en heb je nu drie keer betaald. Heb je de bundels inmiddels wel ontvangen?

Je hebt hier ook al over gebeld, maar dit was niet bevredigend lees ik. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Ik zie alleen dat ik nog mobiel nummer van je heb. Zou je die willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee naar de stand van zaken.
Reputatie 1
Beste Bart,

Het is inmiddels opgelost, ben alleen nog steeds niet te spreken over de toon van de helpdesk en de manier waarop met dit soort situaties wordt omgegaan.
Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat het inmiddels is opgelost. Spijtig dat je dat zo ervaren hebt. Bedankt voor je feedback. Ik zal deze meenemen.

Mocht er weer wat zijn, laat het ons dan vooral weten.

Reageer