beantwoord

extra kosten door uitvallen internet

• 12 april 2012
  • 1 reactie
  • 2056 keer bekeken

Beste dhr/mevr,
Ik heb nu al twee gehad dat ik door de vaak slechte internetverbinding van telfort extra kosten maak. Zo stuur ik regelmatig een afbeelding via imessage en heb ik nu (gelukkig maar) twee keer gehad dat dit als mms wordt vestuurd a 30 cent per stuk. De kosten a 60 cent vallen natuurlijk mee, maar dit loopt lekker op wanneer de verbinding vaak wegvalt of slecht is. Ik vind het daarom ook onterecht dat ik hiervoor moet betalen aangezien ik in Nederland gebruik maak van 1 gb internet en binnen mijn bundel zit.
M. Brant
icon

Beste antwoord door Laila 13 april 2012, 12:13

@mat-hieu,

Vervelend dat u extra kosten heeft gemaakt en dat u een slechte verbinding ervaart. Wij hebben eerder nog geen klacht van u ontvangen over een slechte verbinding. Weet u zeker dat het wel aan uw aansluiting ligt? Het kan namelijk ook aan de ontvanger liggen. De ontvanger moet ook een internetverbinding hebben, anders wordt uw iMessage omgezet in een MMS. U kunt MMS ook uitzetten. Dat kan via Instellingen -> Berichten -> Mms-berichten.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@mat-hieu,

Vervelend dat u extra kosten heeft gemaakt en dat u een slechte verbinding ervaart. Wij hebben eerder nog geen klacht van u ontvangen over een slechte verbinding. Weet u zeker dat het wel aan uw aansluiting ligt? Het kan namelijk ook aan de ontvanger liggen. De ontvanger moet ook een internetverbinding hebben, anders wordt uw iMessage omgezet in een MMS. U kunt MMS ook uitzetten. Dat kan via Instellingen -> Berichten -> Mms-berichten.

Laïla

Reageer