beantwoord

Extra internetbundel werkt niet

• 16 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedendag, ik heb gisterenavond een extra internetbundel aangevraagd, deze is ook zichtbaar in mijn gegevens, maar ik kan niet op internet.
Er staat bij mijn tegoed gewoon 500 mb .

Wie kan mij helpen ??
icon

Beste antwoord door Stephen 19 oktober 2016, 16:31

Hallo asdama, bedankt voor jouw gegevens! Je hebt mij via een privébericht aangegeven dat de bundel wel actief was maar jij hier geen gebruik van kon maken. Als coulance heb ik de kosten van deze bundel voor je vergoed. Deze vergoeding wordt verrekend met de volgende factuur. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo asdama, wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo asdama, bedankt voor jouw gegevens! Je hebt mij via een privébericht aangegeven dat de bundel wel actief was maar jij hier geen gebruik van kon maken. Als coulance heb ik de kosten van deze bundel voor je vergoed. Deze vergoeding wordt verrekend met de volgende factuur. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.
Heel erg bedankt !!
Reputatie 8
Badge +16
Heel erg bedankt !!
Graag gedaan!

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.