beantwoord

Extra internetbundel aanvragen zonder reguliere internetbundel

• 11 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort en forumleden,

Ik wilde zonder dat ik een mobiel internetabonnement heb, voor een gelegenheid eenmalig internet "aanzetten" dus dacht ik vanuit de telfort app daarvoor de optie "500 mb extra" te gebruiken voor 5 euro. Die heb ik nu aangevraagd maar ik twijfel nu of dat wel kan op manier die ik voor ogen had. Ik wilde namelijk eigenlijk als het ware 500mb "prepaid" tegoed hebben maar ik denk nu dat het slechts bedoelt is voor wanneer je een internetbundel hebt en deze wil aanvullen?

Kan ik dit nog terugdraaien?

De reden voor de aanvraag van 500 mb was dat ik in staat wil zijn wat whats-appjes wil kunnen ontvangen zonder wifi. Kan ik dan die avond ook gewoon "mobiele data" aanzetten? Of loopt dit snel in de kosten?

Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Alvast bedankt,

Niels

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 11 oktober 2019, 17:55

Dag @Nelizz. Goed dat je je vraag hier stelt! Ik kan me voorstellen dat het handig is om af en toe ook buitenshuis appjes te kunnen bekijken. Geen zorgen hoor. Je kunt ook een extra MB bundel aanvragen zonder dat je een internetbundel in je abonnement hebt. De extra MB bundel gaat direct in, is eenmalig en stopt automatisch ook weer.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1

Bedankt! 

Reputatie 8
Badge +10
Hoi Natasja,

Bedankt. Ok, ja ik begrijp dat er dan geen inzage is. Spaarzaam met de mb's dan maar.

Geen probleem, @Nelizz. Fijn dat het zo helder is. Je krijgt wel een sms’je als je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt. Laat het gerust weten als er nog iets is dat ik voor je kan doen. 

Reputatie 1
Hoi Natasja,

Bedankt. Ok, ja ik begrijp dat er dan geen inzage is. Spaarzaam met de mb's dan maar.
Reputatie 8
Badge +10
Dag @Nelizz. Je verbruikt nu inderdaad data van de extra internetbundel 500 MB die je hebt aangeschaft. Ik zie dat er op dit moment 33 MB is verbruikt. Het is goed mogelijk dat je het verbruik niet kunt bekijken, omdat je officieel gezien geen internetbundel in je abonnement hebt. Mijn Telfort zal dan alleen het verbruik van je belminuten tonen.
Reputatie 1
Hoi Natasja,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu mijn mobiele data op mijn telefoon aangezet en als ik het goed begrijp gebruik ik dan nu dus data uit het tegoed van 500mb? Ik kan het namelijk niet terugzien in de telfort app of in mijn account. Ik zie wel dat ik betaald heb voor 500mb maar ik zie nergens het vebruik etc.
Reputatie 8
Badge +10
Dag @Nelizz. Goed dat je je vraag hier stelt! Ik kan me voorstellen dat het handig is om af en toe ook buitenshuis appjes te kunnen bekijken. Geen zorgen hoor. Je kunt ook een extra MB bundel aanvragen zonder dat je een internetbundel in je abonnement hebt. De extra MB bundel gaat direct in, is eenmalig en stopt automatisch ook weer.
Reputatie 1
TL;DR : ik heb via de app "500mb extra" gekocht, maar werkt dit wel voor iemand met simonly abbo met alleen minuten en sms en dus geen data?

Reageer