beantwoord

Extra internetbundel

• 25 juni 2014
  • 4 reacties
  • 849 keer bekeken

Waarom rekent u mij EUR 7,50 voor een extra internetbundel van 250 mb terwijl er in de voorwaarden EUR 5 voor 500 mb wordt vermeld?
Ik heb dit via uw contactformulier proberen te vragen, maar die geeft een storing. Het valt mij trouwens op dat als je een abonnement wil afsluiten alles altijd perfect werkt, maar zodra je een klacht wil doorgeven het systeem opeens niet meer werkt....
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 11:48

@Thad1969,

Welkom op het forum!

Vervelend dat het niet lukt om het contactformulier te versturen. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Weet je toevallig nog welke categorie(ën) je had geselecteerd toen je het contactformulier probeerde te versturen. Dan kunnen wij uitzoeken waar het precies misgaat. Ik lees graag van je terug.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Daarnaast was ik op 1 januari de niet gebruikt mb's kwijt.
Dit mag dan allemaal in de voorwaarden staan maar het is heel krom.
Ik heb er toch voor betaald?!?! Dan lijkt het mij dat ik er over mag beschikken. Los van of het volgens de voorwaarden wel of niet mag. Volgens de regels werken is in dit geval erg makkelijk gezegd.

Dat is toch logisch? Als je de tank van je auto volgooit moet je die brandstof toch ook verbruiken binnen een bepaalde tijd, anders wordt hij leeggehaald door de leverancier. Idioot voorbeeld, maar bij een telefoontegoed moet dat ineens normaal zijn. Ik ben het roerend met je eens dat het gewoon een gelegaliseerde vorm van diefstal is. En dan moeten ze niet zeuren dat het in de voorwaarden staat, vrijwel alle aanbieders hanteerden die regel, maar dat maakt het nog niet tot normaal,
Hallo,

Ik antwoord hier even omdat een nieuw topic starten mij onnodig lijkt.

Ik heb eenzelfde ' probleem' .
Rond kerst en oud en nieuw 2014 zat ik ineens heel laag in mijn mb's. Toen heb ik bijbesteld, geen probleem dat ik daar voor moet betalen.

7,50 voor 250 mb is belachelijk duur aangezien de contracten van NA 4 mei 2014 blijkbaar een derde van de kosten betalen.
2x 250 mb = 500 mb . 2x 7,50 = 15 euro
500 mb = 5 euro. 15 euro / 5 euro = 3.

Daarnaast was ik op 1 januari de niet gebruikt mb's kwijt.
Dit mag dan allemaal in de voorwaarden staan maar het is heel krom.
Ik heb er toch voor betaald?!?! Dan lijkt het mij dat ik er over mag beschikken. Los van of het volgens de voorwaarden wel of niet mag. Volgens de regels werken is in dit geval erg makkelijk gezegd.

Ik hoor graag van jullie
Badge
@Thad1969,

Welkom op het forum!

Vervelend dat het niet lukt om het contactformulier te versturen. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Weet je toevallig nog welke categorie(ën) je had geselecteerd toen je het contactformulier probeerde te versturen. Dan kunnen wij uitzoeken waar het precies misgaat. Ik lees graag van je terug.

Laïla
Badge +2
Omdat je nog het contract hebt waarbij bij kopen 7,50€ kost voor 250mb. Bij de nieuwe contracten afgesloten na 4 mei 2014 is 500mb bijkopen €5.

Reageer