eu internetbundel aan werkt niet

• 5 september 2016
  • 10 reacties
  • 477 keer bekeken

Hallo,
Gisteren had ik geen wifi en besloot een internet bundel te nemen.
Ik koos ervoor een bericht te sturen naar 1255 eu internet bundel aan, maar app's en internet werkten niet maar geeft wel 3G aan.
Ik ben gewoon in Nederland. maakt dat uit?
Kan ik dan de bundel omzetten naar 3G in nederland? of eventueel geld terugkrijgen?

10 reacties

Oja ik heb een I phone 4s.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie?
alvast bedankt.
Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ton, welkom op het forum. De buitenland bundel is alleen geldig in het buitenland en niet in Nederland. Indien je mij je naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik de kosten van de bundel voor je terugstorten.
Hoi Thephen,
Bedankt voor je antwoord. Ik stuur je mijn gegevens voor het terugstorten.
Ik had geen idee dat er verschil in de bundels zat. Internet is internet dacht ik. Wat moet ik dan wel sms-sen om een internetbundel in NL te hebben?
Bedankt!
Vriendelijke groet,
Ton
Reputatie 3
Sms EXTRA MB AAN naar 1255

Geeft een 500 MB bundel voor 5 euro. Tenminste als je een abonnement hebt.
Hoi Aragorn,
Ik heb een Sim only abonnement. Gaat het daarmee ook?
Ik heb het net geprobeerd maar dan krijg ik bericht dat ik telefonisch contact moet opnemen....
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Ton! Ik heb zojuist de kosten voor de buitenlandbundel voor je vergoed. Deze worden op je volgende factuur verrekend.
Helaas is het niet mogelijk losse MB's te komen als je geen databundel hebt bij jouw abonnement. Wanneer je inlogt op Mijn Telfort dan kun je een maandelijkse databundel toevoegen. Laat je even weten als het is gelukt?
Reputatie 3
Waarom is er dan, net als bij prepaid, geen mogelijkheid om een databundel te kopen voor een bepaalde maand? Of is het zo, dat je, als je een maandbundel toevoegt, dat je deze ook weer kunt uitzetten na een maand?
dat zou inderdaad een welkome mogelijkheid zijn.
Ik vind de maandelijkse bundel best prijzig.
Volgens mij staat er ook een foutje in de bedragen.
100 MB = €5,- / 250 MB = € 12,- ??? / 500 MB = €7,-
Ik heb geen internet bij m'n abonnement maar zou het graag af en toe willen uitproberen om te kijken hoeveel ik verbruik per maand.
Reputatie 3
Wachten op Telfort..... tja.....
....tja....

Reageer