Dataverbruik sim-only
Reputatie 3
Ik heb een sim-only-abonnement van 2016 voor alleen minuten en SMS.
Vanmorgen heb ik via de app 500 MB gekocht.
Volgens het bericht in de app zouden de kosten worden afgeschreven, verder een SMS dat de 500 MB extra waren geactiveerd.
Tot nu toe zie ik geen vermelding van de extra kosten en de MB's in de app, en ook niet in MijnTelfort, ook niet nadat de telefoon een paar minuten op vliegtuigstand heeft gestaan.
Met Speedtest meet ik een download van 76,2 en een upload van 11,2 via de mobiele data, terwijl de wifi is uitgeschakeld.
Hoe kan ik de kosten en het verbruik controleren?
Vanmorgen heb ik via de app 500 MB gekocht.
Volgens het bericht in de app zouden de kosten worden afgeschreven, verder een SMS dat de 500 MB extra waren geactiveerd.
Tot nu toe zie ik geen vermelding van de extra kosten en de MB's in de app, en ook niet in MijnTelfort, ook niet nadat de telefoon een paar minuten op vliegtuigstand heeft gestaan.
Met Speedtest meet ik een download van 76,2 en een upload van 11,2 via de mobiele data, terwijl de wifi is uitgeschakeld.
Hoe kan ik de kosten en het verbruik controleren?
Hi JRe. Ik ben dit even aan het navragen omdat ik twijfel of het bij een abonnement zonder data dit wel wordt weergegeven. Ik kom erop terug zodra ik meer weet.
Reputatie 3
Wellicht kunnen de de specialisten dan ook kijken naar een ander fenomeen.
In de app op de iPhone zie ik een verbruik voor vast bellen van 54 minuten en 3.642 seconden, in MijnTelfort via Safari is de melding 114 minuten en 42 seconden.
Toevallig is dat het zelfde, maar eerder zat er een groot verschil in die meldingen.
Reputatie 3
Wel blijft mijn opmerking over de vreemde vermelding van het verbruik van vast bellen op de iPhone, terwijl die op de Macbook wel gewoon is; op de iPhone wordt het verbruik in uren weergegeven als 3.600 seconden.
Hi JRe, ik heb je bericht van 6 november over het hoofd gezien. Oprecht sorry! Dit kan ik niet plaatsen, heb je een screenshot voor me van wat je precies ziet? Dan ga ik ermee bezig. Ik hoor graag van je.
P.S. Het antwoord op je eerste vraag: dat wordt inderdaad niet weergegeven in de app.
P.S. Het antwoord op je eerste vraag: dat wordt inderdaad niet weergegeven in de app.
Reputatie 3
Thanks, staat inderdaad erg gek zo. Heb dit doorgezet naar de juiste mensen. Ik kom erop terug zodra ik een antwoord heb.
Reputatie 3
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.