Databundel op, maar kan nog steeds internetten

• 10 juni 2012
  • 4 reacties
  • 2312 keer bekeken

Geachte mede telfort gebruikers,

Sinds donderdag heb ik een nieuw abbonement bij telfort lopen, bij een HTC one V toestel. Aardig wat gebruik van gemaakt al en mijn databundel is nu dus op. Echter kan ik nog steeds internetten en ben ik dus over mijn databundel heen. Mij is verteld dat je dataverkeer uitgezet wordt zodra je over je databundel heen gaat en je extra data bij kan kopen, dit is ook wat ik op de site terug lees. Dit is echter niet het geval geweest, dus heb ik dataverkeer zelf maar uitgezet om verdere kosten te vermijden.

Maar hoe kan dit?

Groetjes

4 reacties

als ik het goed begrijp moet je BelBewust zelf aanzetten:https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/BelStatus/BelBewust
Beste Nelly Jacoba,

Bedankt voor uw antwoord. Echter heb ik deze al aangezet 🙂 en er staat ook bij dat de MB update automatisch aan staat en deze niet uitgezet kan worden. Dus het had niet mogen gebeuren.
foutje, je hebt mobiel internet al uitgezet.
Hopelijk kan webcare je morgen meer info geven.
Badge +2
@Nathachou,

Graag zoek ik dit voor u uit. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer