vraag

CombiVoordeel bij extra MB

Reputatie 2
  • Liefhebber
  • 87 reacties
@Alex - Telfort
In een ander topic, https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/dataverbruik-sim-only-78742, heb ik gemeld dat mijn dataverbruik c.q. datategoed niet wordt vermeld in de app en ook niet in MijnTelfort. Dat wordt door Telfort onderzocht.

Nu kreeg ik onlangs een SMS-je dat ik 80% van het aangeschafte tegoed zou hebben verbruikt.
Ik had toen ongeveer 450 MB verbruikt volgens de gegevens op mijn smartphone.
Volgens mij is er dan geen CombiVoordeel toegepast, en dat is wel van toepassing.

Graag correctie van het tegoed.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hoi JRe, je vraagt je af of je wel CombiVoordeel krijgt. Ik heb meteen even meegekeken. De verdubbeling gaat de altijd de eerstvolgende factuurperiode in. Deze periode begint bij jou de 25e van elke maand. Omdat je pas 31 oktober internet hebt toegevoegd aan jouw abonnement gaat het dus pas de volgende periode in. Vanaf 25 november krijg je niet 500 maar 1000 MB.
Reputatie 2
@Bart - Telfort Bedankt voor je snelle reactie.

Het ingaan per volgende periode heb ik in de gauwigheid niet terug kunnen vinden.
Wel lees ik in 4.1 van de Algemene Voorwaarden CombiVoordeel 2018:
De dubbele data worden elke maand toegekend over de gehele factuurperiode. Het kan zijn dat het
24 uur duurt voordat je de verdubbeling van je databundel terugziet in Mijn Telfort.

Maar misschien heb ik wat gemist?
Reputatie 4
Badge +7
Hi JRe, het antwoord over de app ben ik je nog steeds schuldig. Wat Bart aangeeft klopt, dat geldt echter voor een abonnement, als je dus een abonnement met internet erbij neemt. Een los gekochte eenmalige bundel valt niet onder de combivoordelen. Daarvoor zou je je abonnement aan moeten passen een vorm inclusief internet. Of kijk ik nu verkeerd?
Reputatie 2
@Alex - Telfort ik heb inderdaad geen vaste databundel.
Maar in de Voorwaarden wordt de losse bundel niet uitgesloten van CombiVoordeel terwijl het naar nu blijkt, wel zo is.
Reputatie 4
Badge +7
Dat is wat er onder je abonnement wordt verstaand. Extra bundels dus niet, dit wordt ook bewust gedaan, het is aantrekkelijker prijstechnisch gezien om je abonnement aan te passen incl. internet dan een losse bundel aan te schaffen. Ik hoop dat je zo voldoende weet.

Reageer