Bij wie kan ik terecht als telfort mijn klacht niet oplost?
Ik ben nu een maand bezig om internet op mijn mobiel te krijgen? is dit opzich nog niet erg lang! Maar ze beloven me steeds een oplossing binnen 5 werk dagen.. binnen die tijd zou ik wat horen? Helemaal niets! steeds er achteraan bellen. Kosten kosten kosten..... Ik ben het zat! ik heb nu al 5 keer gehoord binnen 5 werkdagen.. wie weet hier een oplossing voor?
@klariiszaah,
Vervelend dat u nog geen antwoord heeft ontvangen, mijn excuses. Graag zoek ik voor u uit hoe het ervoor staat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Vervelend dat u nog geen antwoord heeft ontvangen, mijn excuses. Graag zoek ik voor u uit hoe het ervoor staat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.