Bij Telfort belbundel of Telfort abonnement vervalt de korting bij bundel wijziging

• 10 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2155 keer bekeken

Bij Telfort vervalt je korting die je hebt op je abonement als je een grotere bel of internetbundel wil aanvragen. Daarmee is 500 mb internet voor mij meer dan tien euro duurder! Ga ik wel op zoek naar een andere provider.

4 reacties

Badge +2
@0626920304,

Bij Telfort vervalt je korting die je hebt op je abonement als je een grotere bel of internetbundel wil aanvragen.

Hetgeen u aangeeft klopt voor een deel. Zie het volgende:

Voorwaarden wijzigen bundel

- U mag geen betalingsachterstand hebben.

- Het wijzigen van uw bundel heeft geen consequenties voor uw contracttermijn.

- Overgebleven minuten en berichten neemt u niet mee bij een bundelwijziging.

- U kunt uw bundels maximaal een keer per maand verhogen of verlagen.

- U kunt uw bundel verhogen en verlagen. Binnen de contractperiode kunt u alleen verlagen tot de hoogte van de bundel die u bij het aansluiten had aangevraagd.

- Voor het verlagen van uw bundel geldt een opzegtermijn van 1 maand.

- Bij een abonnement dat is ingegaan voor 16 april 2012 gaat de bundelverhoging meteen in (0.00 uur 's nachts). Bij een abonnement dat is ingegaan op of na 16 april 2012 gaat de bundelverhoging de volgende factuurperiode in.

- Een verlaging gaat na één maand in (opzegtermijn).

- Het is niet mogelijk om uw bundel te wijzigen als uw aansluiting binnen een maand wordt beëindigd vanwege een opzegging of vanwege een overstap naar een andere telecomaanbieder.

- Wijzigen is direct mogelijk nadat uw bundel is aangesloten.

- Heeft u een Telfort belbundel of Telfort abonnement? Uw korting komt te vervallen bij het wijzigen van de bundel. Heeft u een sim only abonnement van Telfort? De korting die op dat moment geldt, wordt op de nieuwe bundel toegepast. De oude korting vervalt.

- In de maand dat u uw bundel wijzigt, zal het verbruik op een andere wijze worden toegekend. Bijvoorbeeld: U ontvangt op de 18e van de maand uw nieuwe belminuten. Op de 1e van de volgende maand wijzigt u uw bundel van 50 naar 100 belminuten in. U ontvangt dan voor de 13 dagen tot de vergroting niet 50 maar 21 minuten. Voor de resterende periode van 17 dagen ontvangt u niet 100, maar 56 belminuten. Als u voor wijziging van de bundel meer dan 21 minuten heeft gebeld, worden deze minuten tegen een hoger tarief buiten bundel gefactureerd. Het kan dus verstandig zijn de bundelwijziging op, of net na de nieuwe factuur te laten plaatsvinden.

Daphne
In mijn geval verlies ik dus mijn korting, en klopt het niet deels, maar in zijn geheel:
En ben ik meer dan E10 euro kwijt om naar een hoger abonnement te wijzigen.

Huidige bundel

Internet  500 MB per maand voor € 17,29
Start- en einddatum  11-08-2012 t/m 11-08-2013
Korting  41.18% tot 11-11-2020
Kosten  € 10,17 per maand (inclusief korting)
Nieuwe bundel

Let op! De korting op uw huidige bundel komt te vervallen. Als u korting krijgt op uw nieuwe bundel wordt dat hieronder vermeld.

Let op! De korting op uw huidige bundel komt te vervallen. Als u korting krijgt op uw nieuwe bundel wordt dat hieronder vermeld.
De bundelwijziging heeft geen invloed op de einddatum van uw contract.

Internet  1000 MB per maand voor € 20,34
Start- en einddatum  22-10-2012 t/m 11-08-2013
Kosten  € 20,34 per maand
Badge +2
@0626920304,

In mijn geval verlies ik dus mijn korting, en klopt het niet deels, maar in zijn geheel:

Omdat de korting inderdaad vervalt bij uw type abonnement, heb ik de titel van het topic aangepast ;)

Daphne
"Heeft u een Telfort belbundel of Telfort abonnement? Uw korting komt te vervallen bij het wijzigen van de bundel. Heeft u een sim only abonnement van Telfort? De korting die op dat moment geldt, wordt op de nieuwe bundel toegepast. De oude korting vervalt"

Dus als ik van 500mb naar 1 gb wil met sim-only, betaal ik 15 euro?? Hoe vraag ik dit dan aan? (dat is de huidige bundel prijs...)

Reageer